וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה על מאמן צ'כיה, כנראה בשבוע הבא

ההתאחדות הצ'כית צריכה להחליט אם לבחור באופציה של מאמן זר או מקומי ולאחר מכן תפתח במו"מ עם המועמדים, ביניהם גם אברהם גרנט

ההתאחדות הצ'כית לכדורגל רועשת וגועשת כבר כשבועיים מאז פיטוריו של המאמן הלאומי קארל ראדה וביומיים האחרונים זה התחיל לעניין גם אותנו, לאחר שביום שלישי פורסם בכלי תקשורת צ'כים שאברהם גרנט הציע את עצמו למשרה. ב'דיילי מייל' הבריטי דיווחו על שכר של 900 אלף ליש"ט אשר הוצע לגרנט.

יחד עם זאת, בתקשורת הצ'כית ציירו הבוקר תמונת מצב של לא מעט בלאגן ששורר במסדרונות ההתאחדות, שאחד מחבריה, יירי קוביצ'ק, לא הספיק לשמוע על המגעים עם גרנט והגדיר את העניין במאמן הישראלי כ"שטויות". אי לכך ראשי ההתאחדות הצ'כית אמורים לכנס ביממה הקרובה ישיבה שמסגרתה יעדכנו את כל חברי ההתאחדות בהתפתחויות האחרונות.

על פי כלי התקשורת המקומיים, על ההתאחדות הצ'כית לקבל כעת שתי החלטות. הראשונה ביניהן היא האם למנות מאמן מקומי או זר ולאחר מכן כמובן להגיע לסיכום עם אחד מהמועמדים. אחת מהבעיות המרכזיות שעומדות בדרך להחתמתו של מאמן זר היא התקציב הנמוך שמעמידה ההתאחדות המקומית למשכורת. בנוסף ישנם עדיין חברי התאחדות שמשוכנעים שעל המאמן הבא להכיר את הכדורגל הצ'כי ולמעשה להגיע מתוכו. בצ'כיה שואפים להכריז על מאמן חדש בשבוע הבא.

עם זאת, על פי הדיווחים ראשי ההתאחדות מאוד רוצים לראות מאמן זר על הקווים, שיהיה הראשון מאז הופרדו הנבחרות של צ'כיה וסלובקיה. גרנט הוזכר כמו שלושה מאמנים אחרים: סוון גוראן אריקסון שצפוי לדרוש סכומי כסף בהם לא תוכל ההתאחדות המקומית לעמוד, קו אדריאנסה ההולנדי, שצפוי לעזוב את רד בול זלצבורג בסיום העונה ולאסלו בולוני הרומני, שמאמן כרגע את סטנדרד ליאז'.

אם אופציית המאמן הזר תיפול או שתיבחר, המועמדים הם מאמן סלביה פראג, קארל יארולים, מאמן אל אהלי המצרית, איבן האשק שלפני כן הדריך את סט. אטיין ופרנטישק סטראקה, ששיחק במדי נבחרת צ'כוסלובקיה במונדיאל 1990 וכרגע לא מאמן אף קבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully