וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 3:3 לבאר שבע, 1:1 לעכו

הכול כבר היה מוכן לחגיגות העלייה אך שתי הקבוצות יחכות לפחות עד יום ראשון. קרית אתא-הרצליה 4:3. הפועל ר"ג - כפ"ס 1:3

אחרי שהפועל חיפה כבר הבטיחה את עלייתה לליגת העל בשבת שעברה, ניסו שתי קבוצות נוספות, הפועל באר שבע והפועל עכו, לעשות זאת במסגרת המחזור ה-28 בליגה הלאומית, אבל הן כשלו בניסיונן הראשון.

הפועל באר שבע אירחה את עירוני רמת השרון. האורחים לא התחשבו ברצונות העלייה מאז הירידה בעונת 2004/5 של באר שבע, כיוון שגם להם יש שאיפות מסוימות - לברוח תחתית. הקבוצה מהשרון נתנה הצגה אל מול למעלה מרבבת אוהדים של הפועל באר שבע, ורק פנדל דרמטי בתוספת הזמן של האדומים מבירת הנגב מנע מהם ניצחון במשחק שהסתיים בתיקו 3:3. עכו נמצאה במצב דומה, כאשר גם היא גם הייתה צריכה ניצחון, אבל גם הקבוצה של ירון הוכנבוים, שחתם לעוד עונה בקבוצה, נתקלה בקשיים בביתה נגד הפועל ירושלים כאשר היא סיימה בתיקו 1:1.

במשחק נוסף, אירחה עירוני קרית אתא, שכמעט כבר נשרה באופן סופי לליגה הארצית, את מכבי הרצליה שגברה עליה 3:4. ביום שבת תעשה זאת הפועל רמת גן נגד הפועל כפר סבא. המחזור יושלם ביום שני, כשהפועל חיפה תארח את הפועל עכו ואחי נצרת תצא לרעננה.

הפועל ב"ש - עירוני רמה"ש 3:3

הכול היה מוכן לחגיגות העלייה של הפועל באר שבע. השחקנים התמרקו, המאמן הצטחצח, האוהדים נהרו בהמוניהם לאצטדיון וסרמיל ומילאו, אחרי הרבה זמן, כל פינה ריקה, שנצבעה באדום עז. הכול היה מוכן לעשות את זה אחרי ארבע שנים של הליכה במדבר - הליגה הלאומית - וחזרה למקומה הטבעי של הקבוצה, ליגת העל. רק דבר אחד קטן שכחו בבאר שבע לעשות הפעם - לנצח.

החבורה של גיא לוי הייתה צריכה ניצחון כדי להבטיח את עלייתה לליגת העל. פתיחת המשחק הייתה איטית ועצלה, אבל בדקה ה-36 מליקסון העלה את באר שבע ליתרון, והאלפים צהלו. באר שבע אולי האמינה שברגע שהיא תבקיע ייגמר המשחק, אבל לא כך חשבו בקבוצה מרמת השרון, בייחוד לא עמנואל בנאיני, שדקתיים לאחר השער של מליקסון איזן, ושש דקות לאחר מכן הפך. קרדוסו הוסיף שער בדקה ה-49, ורבבת האוהדים כבתה, הר הגעש האדום שהיה אמור להתפרץ לקראת הסיום שכח ודעך. לקראת הסיום החלה באר שבע לתקוף ושלחה את כל השחקנים שלה קדימה. זה עזר לה להשיג רק נקודהף אבל לא ניצחון. בונפלד צמצם עם שער יפה, מליקסון כבש עמוק בתוספת הזמן בפנדל דרמטי.

הסיכוי שבאר שבע לא תעפיל שואף לאפס, אבל היא קיוותה לעשות את זה בחגיגה גדולה באצטדיונה לעיני אוהדיה. כעת היא תיאלץ לדחות את החגיגות לפחות עד יום ראשון עד משחקה של אחי נצרת. אם היא לא תנצח בבאר שבע יוכלו לחגוג.

מהלך המשחק:

בדקה השמינית יכול היה אוהד קדוסי להעלות את באר שבע ליתרון, אחרי שקיבל כדור מצוין מאלעד בונפלד, הכדור שהוא גלגל חמק ליד קורת השער של גיל אופק. בדקה ה-36 אופיר חיים הכניס כדור מצוין למאור מליקסון, שלא יכול היה להחטיא והעלה את באר שבע ליתרון, אבל שתי דקות אחר כך מחדל בהגנת המקומיים הביא לשער שוויון של עמנואל בנאיני, שמול אסי רחמים גלגל בקלילות פנימה ואיזן ל-1:1. שש דקות חלפו, גבע ומלכה עשו דאבל פס יפה, והשאירו לבנאיני, שעקף את רחמים ומטר מזווית קשה הבקיע והפך ל-1:2 לרמת השרון. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, רודי קרדוסו הדהים את וסרמיל עם שער נוסף. בדקה ה-76 שלח בונפלד טיל מכ-20 מטרים לפינה הגבוהה של אופק, שלא הגיע לכדור. עד הסיום הגיעה באר שבע להזדמנויות רבות, עד אשר היא השיגה פנדל עמוק בתוספת הזמן, מליקסון איזן.

הפועל עכו - הפועל ירושלים 1:1

גם בהפועל עכו הכינו כבר את החליפות לקראת חגיגות העלייה, כאשר במועדון שקדו על יצירת קשר עם כל שחקני הקבוצה שלקחו חלק בעלייה הראשונה ב-1976 וכן כאלה ששיחקו בה בליגה הבכירה, והזמינו אותם למשחק ולחגיגות העלייה. גם הפועל עכו, כמו באר שבע, הייתה צריכה ניצחון, וגם היא לא הצליחה לנצח את הפועל ירושלים וסיימה איתה בתיקו.

חמש דקות מפתיחת המשחק עלתה עכו ליתרון משער של משה חלפון, שהגיע לכדור רוחב טוב שהוציא סימנטוב. בדקה ה-53 איזן אסף עזו בגלישה, לאחר מסירה טובה של הקפטן שי אהרון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עירוני קרית אתא - מכבי הרצליה 4:3

קרית אתא כבר עם רגל וחצי בליגה השלישית, למרות זאת היא השיבה פייט חזק מאוד למכבי הרצליה, שאחרי משחק דרמטי הצליחה לנצח. הקבוצה של רמי לוי הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו, והפעם השיגו שלוש נקודות יקרות מפז, שמקרבות את הרצליה להישארות בליגה השנייה.

אלן מסודי העלה את האורחים ליתרון אחרי שמונה דקות של משחק, כאשר שבע דקות נוספות חלפו ורותם שמול המקומי איזן את התוצאה. אבל הרצליה הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון לאחר חצי שעה של משחק, כאשר השחקן בעל השם המעניין רפאל בניטז כבש. בדקת הסיום של המחצית הראשונה כבש רגב וולק מהרצליה את השער השלישי לזכות קבוצתו. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה רן יצחק צימק. בדקה ה-78 שי דהאן השוותה ל-3:3. אבל ארבע דקות לסיום החזיר מסודי בשערו השני את היתרון להרצלייאנים.

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:3

המארחים הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים, וידעו כי הפסד נוסף עשוי לסבך אותם במאבק העליה. מנגד, כפר סבא, שהקשתה על בית"ר ירושלים בגביע המדינה מוקדם יותר השבוע, הבינה כי כל דבר זולת 3 נקודות יפגע קשות בסיכוייה להגיע למקום השישי, ואולי לליגת העל. הפתיחה היתה לחלוטין של הרמת גנים, כשכבר בדקה העשירית העלה מור גולן את המארחים ל-0:1. שי רביבו הכפיל את התוצאה בדקה ה-33, והוריד את הקבוצות לחדר ההלבשה עם מומנטומים ברורים.

רמת גן יצאה טוב יותר גם למחצית השניה, וג'רג' דאטורו כבר קבע 0:3 בדקה ה-55. כל שנותר לכפר סבא היה להילחם על מעט כבוד, ושער ניחומים של אלנתן סלמי בדקה ה-73 קבע את תוצאת המשחק - 1:3 לרמת גן, שנמצאת עם רגל וחצי בליגת העל. כפר סבא, מצידה, תמשיך ללטוש עיניים ולהילחם על המקום השישי, כשתארח במחזור הבא את הפועל רעננה, אולי למשחק ההזדמנות האחרונה.

עדכון ראשון: 24/4/09, 17:44
עדכון אחרון: 25/4/09, 17:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully