וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה הסתיימו הפציעות, בנהריה עדיין לא

23.4.2009 / 12:45

לראשונה מזה זמן רב יעמוד סגל מלא לרשותו של אבי אשכנזי בסדרה מול בני השרון. אי בהירות בנהריה לגבי כשירותו של רון לואיס לקראת ירושלים

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת משחקי הפלייאוף העליון שיפתח ביום ראשון הקרוב במשחק הביתי מול בני השרון. מתחילת העונה עוברת הקבוצה מסכת של פציעות, שגרמו לכך שכמעט בכל משחק היה שחקן אחד מהסגל שלא יכול היה לשחק. אמש (רביעי) התאמנו כל שחקני הקבוצה באופן מלא, כאשר גור פורת שסובל משבר באצבע ידו חזר לפעילות. הבעלים ג'ף רוזן, אשר שהה לאורך רוב העונה, ינחת בישראל בשבת הקרובה וישאר בארץ עד לסיום העונה של קבוצתו. לקראת משחקי הפלייאוף עורכת הקבוצה מבצע, בו אוהד אשר ירכוש כרטיסים לשני המשחקים הקרובים במכירה מוקדמת יקבל הנחה משמעותית עליהם.

בקבוצה צפונית אחרת, עירוני נהריה, מתכוננים לקראת הסדרה מול הפועל ירושלים. בניגוד לחיפה, מצב הפצועים בנהריה עדיין לא ברור, מה שעלול להכריע בסופו של דבר את הסדרה. רון לואיס, אשר מתח את אחת הרצועות במפשעה עדיין לא התאמן, והיום ינסה לערוך אימון ראשון מאז הפציעה. גם במידה שלא יתאמן עד המשחק ביום ראשון ינסה לואיס לשחק. יוגב אוחיון גם כן לא התאמן מאחר שעל אצבעו יש עדיין תפרים שאיתם שיחק מול עירוני קרית אתא ביום ראשון האחרון. היחיד שחזר להתאמן הוא ניצן חנוכי שפרק את האצבע במשחק מול קרית אתא ויהיה כשיר למשחק הראשון במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully