וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באיטליה: לאציו מעוניינת בבוזגלו

23.4.2009 / 16:10

שחקן מכבי ת"א מבוקש באיטליה. סוכנו: "שוחחתי עם ראשי לאציו, נראה מה יקרה". בינתיים תורגל בוזגלו בהרכב השני לקראת הדרבי

שחקני מכבי תל אביב ערכו הבוקר (חמישי) אימון נוסף, לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום ראשון. השוער דרגוסלאב יבריץ', הסובל מכאבי גב, לא התאמן, אולם צפוי להיות כשיר. מי שכן התאמן, לראשונה מזה חודשיים, הוא הקשר דור מלול, שהחלים מפציעה בקרסולו. באימון הטקטי תורגלו איליה יבוריאן ומאור בוזגלו עם ההרכב השני, כאשר ליאור ז'אן וסקוט סילי, שלא שיחקו במשחק מול חיפה, עלו בהרכב הראשון. 500 כרטיסים בלבד נותרו לאוהדי מכבי תל אביב, לאחר שהאוהדים הצהובים כבר רכשו 5,000 כרטיסים לדרבי.

בהנהלת המועדון הדגישו כי עדיין לא נסגר מיקומו של מחנה האימונים של הקבוצה בקיץ. בשלב זה המחנה בהונגריה הוא רק אחת האופציות, כשבקבוצה בוחנים גם מקומות בגרמניה ובאוסטריה והדגישו כי גם המחנה במירלו, הולנד, בו ערכה הקבוצה את מחנות האימונים בשנים האחרונות, הוא אופציה מבחינתם.

בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין ראשי המועדון לבין ראשי ארגון האוהדים "השחקן ה-12", שיחות שמטרתן הייתה לשדרג את הקשר בין ההנהלה לאוהדים. בשיחות סוכמו מספר דברים שקשורים ברובם לנושא מחירי הכרטיסים והוזלתם לקראת העונה הבאה. בארגון האוהדים, שמרביתם מחזיקים בכרטיסי מנוי לשערים 10-11, ציינו את הרצינות, הכנות והנכונות של ראשי המועדון למצוא פתרונות לכל בעיה שהציגו. האוהדים גם החליטו לצאת לדרך חדשה ולעודד כרגיל כבר בדרבי הקרוב.

דיווח באיטליה: בוזגלו על הכוונת של לאציו

אולי במכבי תל אביב מקומו בהרכב לא מובטח, אך מסתבר שבאיטליה מאור בוזגלו מבוקש. על פי דיווח באתר ההעברות האיטלקי Calciomercato, סוכנו של השחקן, עובד קראוס, כבר ניהל מגעים עם אנשי המועדון האיטלקי.

קראוס סיפר לאתר האיטלקי: "זה נכון, לאציו מתעניינת במאור והליגה האיטלקית עשויה להוות עבורו מקפצה רצינית. שוחחתי בעניין עם הנשיא קלאודיו לוטיטו והמנהל המקצועי איגלי טארה. כעת נחכה ונראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully