וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד: "זה הזמן בו דברים מדהימים קורים"

פלאש מבסוט מהפלייאוף אחרי שהוליך את ההיט לניצחון באטלנטה, תוך התמודדות עם נץ אמיתי. פליפ סונדרס יאמן את וושינגטון

עם 13 נקודות רצופות בסוף המחצית הראשונה וע0 33 בסך הכל, הוליך הלילה (בין רביעי לחמישי) דווין וויד את מיאמי ל-93:108 באטלנטה, שהישווה את הסדרה ביניהן ל-1:1 ולמעשה ביטל לפחות לעת עתה את יתרון הביתיות של ההוקס.

"הוא נתן את הטון", החמיא לפלאש מאמנו אריק ספולסטרה, "לפני שניגשתי לדבר עם השחקנים לפני המשחק, היו הרבה צחקוקים ובדיחות, אבל הוא לכולם לשתוק ולהתרכז במשחק". וויד עצמו הוסיף על הפלייאןף: "זה הזמן בו דברים מדהימים קורים".

אבל חוץ מוויד גנב את ההצגה גם נץ אמיתי, שההוקס שיחררו באולם לפני משחק. אלא שהציפור החליטה להישאר עוד קצת במקום לחזור למאלף שלה והתיישבה על אחד מהלוחות סמוך לפתיחה, מה שגרם להפסקת המשחק לכשתי דקות.

אל הורפורד וג'וש סמית נראו מפוחדים למדי ודווין וויד אמר: "ראיתי של הורפורד מתכופף ובורח ואמרתי לעצמי שאולי גם לי כדאי לחפש מחסה. זה היה די מוזר לראות נץ מתעופף בחופשיות באולם. קשה לשחק כשהוא מתיישב לך על הלוח".

מתברר גם שהנץ האמיתי הפחיד את ההיט יותר מאשר ההוקס ששיחקו נגדם וג'וש סמית ניסה להסביר: "לא התחלנו את המשחק עם תחושת חשיבות, כמו שעשינו במשחק הראשון. לא שיחקנו ביחד ואם משלבים את שני הדברים השליליים הללו, בגללם הפסדנו".

גורטאט מכחיש

מרצ'ין גורטאט, הסנטר הפולני של אורלנדו, מכחיש דברים שכביכול אמר על מאמנו סטן ואן גנדי בעיתונות הפולנית. "המאמן שלנו נכנס לפאניקה במהלך המשחקים, וההתנהגות הזאת לא טובה לנו", אמר גורטאט, ולמעשה חיזק דברים טובים שאמר עליו לא מזמן שאקיל אוניל, "זה רק גורם לנו להיות עצבנים יותר על המגרש".

אתמול גורטאט כבר נאלץ להכחיש את הדברים. "הודות למאמן ואן גנדי הגשמתי את חלום ה-NBA שלי", אמר הפולני, "אני שמח שאני משחק עבורו, לא אגיד סתם דברים טיפשיים כאלה".

ואן גנדי, מנגד, נאלץ שוב להתמודד עם ביקורת על התנהגותו המוחצנת. "אני לא הולך להיות מודאג מהדברים האלה", אמר ואן גנדי, "לא אהבתי את הדברים האלה, אבל אני מנסה לשפוט אנשים לפי החבילה הכוללת, ולא לפי דבר אחד".

סונדרס יאמן את הוויזארדס

וושינגטון וויזארדס הודיעה רשמית על מינויו של פליפ סונדרס כמאמן הקבוצה. "אנחנו גאים מאוד בהבאתו של ווינר מוכח כמו סונדרס", הודיע יו"ר הקבוצה אבה פולין, "אחרי העונה הקשה שעברנו, אני יודע שהאוהדים שלנו חולקים איתי את הציפיות הגבוהות מהעונה הבאה, ואני מקווה שנקבל מנהיגות חדשה, סגל בריא ומחויבות מחודשת למצוינות".

סונדרס, שהופך למאמן ה-22 בתולדות המועדון, מחזיק במאזן 396:587 (59.7 אחוז) במהלך 12 וחצי עונות שלו בדטרויט ובמינסוטה. "הדבר שהכי משך אותי למועדון היה המחויבות של הבעלים לזכות באליפות", סיפר סונדרס, "אני מצפה כבר בקוצר רוח ליהנות מיתרון הביתיות של אוהדי הוויזארדס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully