וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידינק מודה: "יצאנו מהמירוץ"

הידינק אחרי ה-0:0 של צ'לסי מול אברטון: "נתרכז בגביע ובליגת האלופות". פרגוסון אחרי ה-0:2 על פומפי: "השחקנים פחדו". רוי קין מאמן איפסוויץ'

אולי סר אלכס פרגוסון לא מרוצה במיוחד מהניצחון הלא פשוט שמנצ'סטר יונייטד השיגה אתמול (רביעי) על פורטסמות' (0:2), אבל הוא בוודאי מרוצה מהגדל הפער מליברפול לשלוש נקודות. וכשליונייטד משחק חסר, נדמה שהשדים האדומים דוהרים בדרך לתואר נוסף בפרמיירליג, בעוד עונה נפלאה לשועל הסקוטי הוותיק.

"הפכנו לעצמנו את המשחק לקשה", אמר פרגוסון בסיום, "המחצית הראשונה הייתה נהדרת, יכולנו להבקיע חמישה או שישה שערים, אבל החמצנו הזדמנויות טובות. במצבים האלה אתה לא רוצה לתת מוטיבציה ליריב שלך, וזה מה שעשינו. הם הגיעו למצבים טובים, ואז אתה אומר לעצמך שאתה זורק את המשחק הזה לפח. לשמחתי, מייקל קאריק כבש את השער השני והרגיע את כולם".

פרגוסון יודע שהשלמת המשימה קרובה, אך הוא נותר זהיר. "שישה משחקים נראה כמו מעט זמן, אבל זה יכול להיות המון זמן אם לא מתמודדים עם זה נכון", אמר פרגי, "השחקנים שלי פחדו היום, ואם לא לוקחים את ההזדמנויות, אתה פוגע בעצמך. אני מקווה שהמסר הזה הועבר היום".

עוד בשורה לא נעימה לפרגוסון הגיעה מצדם של שחקני ההגנה גארי נוויל וג'ון אושיי, שנפצעו במשחק וצפויים להיעדר מספר שבועות.

צ'לסי נפרדת מהמירוץ

מי שכנראה נפרדת מחלום האליפות היא צ'לסי, שנפרדה ב-0:0 מאכזב מאברטון בסטמפורד ברידג', והכחולים רחוקים כרגע שש נקודות מהמוליכה יונייטד (עם משחק עודף), כשנותרו להם חמישה משחקים עד לסיום העונה.

"בואו נודה ונתמודד עם העובדות, הסוף שלנו קרוב", הודה בסיום מאמן צ'לסי חוס הידינק בהתייחסו למירוץ האליפות, "במצב שיש בליגה אסור היה לנו לאבד נקודות, ובגלל זה אני מאמין שכרגע הסיפור גמור מבחינתנו.

"אני חושב שהם היו מאורגנים מאוד מבחינה הגנתית, אבל הבעיה הייתה שאנחנו לא הפגנו אינטליגנציה בהתקפה והקלנו עליהם את העבודה. תמיד מאכזב לאבד שתי נקודות בבית, אבל חמור יותר שלא נראינו טוב במיוחד. עכשיו כדאי שנתרכז בשני הגביעים האחרים שנותרו לנו - הגביע האנגלי וליגת האלופות".

רוי קין חוזר

מאמן סנדרלנד לשעבר רוי קין התמנה היום למאמן איפסוויץ', הממוקמת במקום התשיעי בליגת המשנה באנגליה. קין, שפוטר רק בדצמבר האחרון מסנדרלנד, חתם על חוזה לשנתיים. שני מחזורים לסיום הצ'מפיונשיפ, לאיפסוויץ' כבר אין סיכוי לעלות לפרמיירליג.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully