וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין לא רגועות

מכבי נתניה חושבת על אירופה ותנסה לדאוג לדירוג נגד הפועל פתח תקוה, שלא רוצה להתקרב לתחתית וחייבת לנצח. הנה המספרים על המפגש

משחק מספר 56: מכבי נתניה – הפועל פתח תקוה 1.8, 2.9, 2.9

נתניה העפילה השבוע לחצי הגמר בגביע המדינה ובכך הצילה לעצמה, לפחות זמנית את העונה. שחקניו של לותר מתיאוס איבדו סיכוי לזכות באליפות וכעת נשארו להם שני מאבקים אחרונים: שיפור המיקום בטבלה כדי להגיע בעונה הבאה לגביע אופ"א וגביע המדינה. אלא שמולם ניצבת יריבה עיקשת שמבינה שהיא בקלות יכולה להסתבך במאבקי תחתית אם היא לא תשיג נקודות דחופות אחרי הכשלונות האחרונים שלה. אז הנה מה שאומרים המספרים על ההתמודדות הזו:

מאזנים – נתניה המדורגת רביעית עם מאזן של 11 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים; הפועל פתח תקוה המדורגת תשיעית עם מאזן של שבעה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ו-14 הפסדים.

בית/ חוץ – נתניה משחקת מעט טוב יותר בבית מאשר בחוץ. בקופסא היא השיגה 24 נקודות לעומת 20 מחוצה לה, אך היא צברה שש תוצאות תיקו ביתיות לעומת חמש בחוץ; הפועל פתח תקוה מאוזנת בחוץ בהשוואה למשחקי הבית. היא הפסידה אותה כמות בשני המקומות (שבעה הפסדים בבית ושבעה בחוץ), ודווקא היא כובשת מחוץ לאורווה (15 לבחוץ לעומת 12 בבית).

ממוצעי כיבושים – נתניה כובשת בממוצע 1.29 שערים למשחק וסופגת 0.96; הפועל פתח תקוה כובשת בממוצע שער למשחק וסופגת 1.37.

מומנטום – נתניה כאמור מגיעה אחרי ניצחון בגביע על בני סכנין בהארכה 0:1. עוד קודם לכן היא סיימה ב-0:0 מאכזב נגד מ.ס. אשדוד, הפסידה 2:1 למכבי פתח תקוה בקופסא, הפסידה 2:0 לבני יהודה, ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים, סיימה ב-0:0 מול הכח עמידר רמת גן וניצחה 0:1 בגביע את הפועל בני טמרה בשמינית הגמר; הפועל פתח תקוה הפסידה בליגה 1:0 להפועל תל אביב במחזור האחרון ועוד לפני כן נכנעה 2:1 למכבי חיפה, סיימה ב-2:2 מול בני סכנין, 1:1 מול עירוני קרית שמונה, הפסידה 2:1 להפועל כפר סבא בגביע, הפסידה 2:1 למכבי תל אביב ונכנעה מול מכבי חיפה 1:0.

כובשי שערים – כובש השערים המצטיין במכבי נתניה (בליגה) הוא שלו מנשה, שהבקיע שבעה שערים עד כה. אחריו נמצא איתי שכטר עם שישה כיבושים ודדי בן דיין שלישי עם ארבעה. רביד גזל ובוון פרנסמן כבשו כל אחד שלושה שערים. בפתח תקוה הכובש המצטיין כמובן הוא שמעון אבוחצירא שהבקיע עד כה 13 שערים, אחריו נמצא אורי אוזן עם ארבעה. ג'וניור ויזה עם שני שערים.

מפגש אחרון – המשחק האחרון בין שתי הקבוצות בליגה הסתיים ב-0:0 מאכזב. בסיבוב הראשון ניצחה נתניה 1:3 משערים של בוון פרנסמן, שלו מנשה ורביד גזל. שמעון אבוחצירא כבש את השער לפתח תקוה באותו משחק.

הערכה – אנו מעריכים שנתניה זקוקה מעט פחות לנקודות מאשר פתח תקוה שתבוא להילחם על חייה כדי לא להסתבך בתחתית. להערכתינו המפגש הזה יסתיים בתיקו. ההימור: איקס, היחס: 2.9

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully