וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני, נגמר?

באיירן מינכן מבינה שהיא חייבת לנצח את שאלקה כדי להישאר במירוץ בגרמניה. בית"ר חייבת לעשות את אותו הדבר נגד אשדוד. המלצות סוף השבוע

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 11.323 (10 ש"ח יניבו 113 ש"ח)

משחק מספר 2: הפועל באר שבע – עירוני רמת השרון. באר שבע קרובה עד מרחק נגיעה מליגת העל. אם לא יהיו הפתעות קיצוניות היא גם תהיה שם וכבר בשבוע שעבר היא חגגה לאחר ניצחון 1:2 בטדי על הפועל ירושלים. באר שבע ראויה לליגת העל וליגת העל ראויה לבאר שבע. אנו מאמינים שזו הזדמנות מצוינת לחגוג בבית מול האוהדים המצוינים של הקבוצה. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 18: הופנהיים – הרטה ברלין. רק לפני מספר שבועות הופנהיים דהרה בליגה הגרמנית ובינתיים היא הידרדרה עד המקום השמיני וגילתה שיש לה קצת פחות אופי ממה שחשבה. הקבוצה הקטנטנה לא ניצחה כבר עשרה מחזורים ובינתיים הידרדרה עד למקום השמיני, שלא ייתן לה יותר מידי בסיום העונה. הרטה, שנאבקת על מקום גבוה יותר, עדיין נמצאת בתמונת האליפות ותעשה הכל כדי לחזור עם הנקודות. ההימור: 2 (2.6)

משחק מספר 34: באיירן מינכן – שאלקה 04. לבאיירן אין הרבה ברירות. אם היא לא מנצחת בבית את שאלקה, היא עשויה באופן רשמי לראות את האליפות בורחת לה. הבווארים רחוקים נכון לעכשיו שלוש נקודות מוולפסבורג המוליכה ואחרי הניצחון הדחוק אל בילפלד, היא תקווה לעבור בשלום גם את שאלקה, שמגיעה במצב רוח קרבי אחרי 0:4 על קוטבוס החלשה. ההימור: איקס (3.35)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 12.474 (10 ש"ח יניבו 125 ש"ח)

משחק מספר 50: מכבי חיפה – הפועל קרית שמונה. אחרי ההעפלה לחצי הגמר בגביע, בחיפה יכולים לנשום לרווחה ולהמשיך במאבקים שלהם בליגה. הירוקים איבדו נקודות חשובות נגד מכבי תל אביב במחזור האחרון אבל לא ייתנו לקרית שמונה לקלקל להם שוב את התוכניות, אחרי שהקבוצה הצפונית כבר ניצחה את חיפה בסיבוב הקודם. חיפה חייבת לנצח מול האוהדים שלה. ההימור: 1 (1.2)

משחק מספר 53: הכח עמידר רמת גן – בני סכנין. הסגולים של דודו דהאן הפתיעו אפילו את עצמם קצת בסיבוב הגביע לאחר שדחקו את אשדוד לפינה, כפו נגדם 2:2 ולבסוף העפילו לחצי הגמר לאחר פנדלים. אלא שהכח מגיעה די מרוקנת למשחק החשוב נגד סכנין, שגם היא הזיעה 120 דקות נגד נתניה. אנחנו הולכים על תיקו. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 61: בית"ר ירושלים – מ.ס. אשדוד. הדאבליסטית עדיין לא איבדה תקווה ללכת על כל התארים העונה ושוב אנו מקבלים מפגש בין שתי קבוצות ששיחקו בגביע השבוע. בית"ר ירושלים נראית הרבה יותר טוב מאשדוד, שמפסידה בצורה נאיבית נקודות, אך למרות זאת אנו מעריכים שהיא תאבד נקודות בטדי המלחיץ. ההימור: איקס (3.85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully