וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את פורטסמות

השדים האדומים עשו את העבודה מול פומפי עם שערים של רוני וקאריק, ופתחו פער של שלוש נקודות מליברפול. צ'לסי-אברטון 0:0

מנצ'סטר יונייטד חזרה הערב (רביעי) לפסגת הפרמיירליג עם ניצחון 0:2 על פורטסמות באולד טראפורד במשחק ההשלמה בין הקבוצות מהמחזור ה-27. השדים האדומים, שעדיין מחזיקים במשחק חסר, מובילים כעת בשלוש נקודות על פני ליברפול בראשות הטבלה, ואחרי שאיבדו השבוע את חלום הקוואדרופל כשהפסידו בחצי גמר הגביע האנגלי לאברטון, הם עשו צעד גדול לעבר אליפות שלישית ברציפות. במשחק השני של הערב סיימה צ'לסי ב-0:0 ביתי מול אברטון והתרחקה עוד יותר משתי המוליכות.

מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות 0:2

יונייטד עלתה ליתרון כבר בדקה התשיעית, כשאנדרסון שלח כדור ארוך לריאן גיגס באגף שמאל, והוולשי הבלתי נלאה מצא את ווין רוני חופשי לחלוטין בתוך הרחבה ובעט מקרוב פנימה. השדים האדומים המשיכו לשלוט בנעשה במגרש, ובדקה ה-31 היא הייתה קרובה לשער השני כשרוני שלח כדור נהדר לגיגס, שהחמיץ באחד על אחד מול דייויד ג'יימס. שניות לפני הירידה להפסקה ניסה גם דארן פלטשר לכבוש את השני, אבל הבעיטה שלו מקצה הרחבה חמקה ליד הקורה.

במחצית השנייה הורידה יונייטד הילוך אבל נשארה הקבוצה המסוכנת יותר על המגרש, ובדקה ה-70 התקרב רוני לשני שלו עם פריצה אופיינית שהסתיימה באחד על אחד מול ג'יימס, שחילץ את הסכנה ברגע האחרון. רק בדקה ה-82 סגרה האלופה עניין כשפול סקולס, בהופעתו ה-600 במדי היונייטד, שלח כדור עומק נהדר למייקל קאריק, שעלה כמחליף, ולא התקשה לכבוש מול ג'יימס ולקבוע 0:2.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, גארי נוויל (ג'ון אושיי 13, רפאל 52), נמניה וידיץ', ג'וני אוונס, פטריס אברה, אנדרסון (מייקל קאריק 76), דארן פלטשר, ריאן גיגס, פול סקולס, כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני.

פורטסמות: דייויד ג'יימס, גלן ג'ונסון, סול קמפבל, סילבן דיסטין, הרמאן הריידרסון, שון דייויס, ריצ'ארד יוז, נאדיר בלהאדי, היידן מאלינס, דייויד ניוג'נט (ג'רמיין פנאנט 46), פיטר קראוץ'.

צ'לסי - אברטון 0:0

שתי הקבוצות העפילו לגמר הגביע בסוף השבוע האחרון באנגליה. הכחולים של חוס הידינק גברו 1:2 על ארסנל, בעוד הטופיז הצליחו להדיח את מנצ'סטר יונייטד מהמפעל אחרי בעיטות פנדלים. הערב, נפגשו שתי הקבוצות הכחולות תפגשנה במעין הכנה לגמר בסטמפורד ברידג'. נראה שהמיליונרים לא ממש כבר חושבים על האליפות באנגליה, אלא הם יותר מכוונים לדאבל - ליגת האלופות והגביע האנגלי. כך זה גם נראה הערב.

הכחולים של הידינק הציגו משחק חלש, נרפה ונטול הזדמנויות. ערב המשחק שיבח הידינק את חלוצו, דידיה דרוגבה, אלא שהערב גם החלוץ המצוין לא הצליח להקשות על הגנת הטופיז. בסיום 90 הדקות הראתה התוצאה 0:0, והסטאטוס קוו של שתי הקבוצות בטבלה נשמר - צ'לסי עדיין במקום השלישי, אברטון עדיין בשישי, ובקרב על גביע אופ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully