וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "שכטר שיחק נגדנו"

מאמן נתניה התאכזב מהיכולת של החלוץ בניצחון על סכנין: "ביכולת הזו הוא לא יתקדם", ומקבוצתו: "זה היה כדורגל שמתאים לחוף הים"

ברני ארדוב

צילום וידאו: נעם כהן
עריכת וידאו: איילת שולמן

מכבי נתניה עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר גביע המדינה למרות עוד תצוגת כדורגל חלשה, עם ניצחון ביתי 0:1 על בני סכנין לאחר הארכה משער שכבש דדי בן דיין בדקה ה-110, ששמר את הסיכוי של הקבוצה של לותר מתיאוס לסיים בכל זאת את העונה עם תואר, לאחר יציאתה ממירוץ האליפות.

מתיאוס: "ביישנו את הקהל והמועדון"

מתיאוס לא נראה מרוצה מהניצחון ואמר בסיום: "שבעים דקות לא ראינו משחק כדורגל, זה היה כדורגל שמתאים לחוף הים ולא לליגה מקצוענית, ביישנו את הקהל שלנו ואת המועדון. אולי השחקנים שלי חיכו שהשמש תשקע כדי להתחיל לשחק. רק אחרי הדקה השבעים הגענו להזדמנויות ובסוף גם כבשנו".

מתיאוס המשיך ואמר: "מרוצה מהדרך בה שיחקנו נגד קבוצה ששיחקה בונקר מוחלט שהתבסס רק על כדורים ארוכים. זה לא מה שלימדתי את השחקנים שלי בתשעת החודשים שאני כאן. הכי חשוב שעלינו לחצי הגמר, זה משמח, אבל אני אוהב לראות גם תוצאה טובה וגם משחק טוב שאפשר ליהנות ממנו, והיום לא נהינתי משבעים הדקות הראשונות".

על יכולתו של איתי שכטר אמר מתיאוס: "הוא חייב לחשוב עם עצמו מה הוא רוצה לעשות, כי ביכולת הזו ובדרך הזו הוא לא יתקדם. הוא שיחק נגדנו עד שחרמון החליף אותו בעמדת החלוץ ואז התחלנו להיות מסוכנים. מחר אשב לדבר עם שכטר, נראה מה יקרה בשבת. את האליפות לא ניקח השנה, אבל הגביע יכול להיות הישג מכובד למועדון כמו נתניה".

קוליק: "הגיע לנתניה לנצח"

בן דיין, שהוסיף עוד שער ניצחון לרזומה שלו העונה, אמר לאחר המשחק: "אני שמח שעלינו, אחרי שגם בשלבים המוקדמים השכלתי לעזור לקבוצה שלי. לא נראינו כל כך טוב היום, אני לא זוכר את הקבוצה שלי משחקת ככה בשלוש השנים האחרונות, אבל אנחנו בחצי הגמר ואנחנו מסתכלים קדימה". על תפקודו בחלק הקדמי אמר בן דיין: "שיטה של איך שאנחנו משחקים קשה מאוד לשחק בחלק הקדמי, אבל הנה כשאני מצטרף מאחור אני יודע טוב מאוד לכבוש".

גולן חרמון, שתופקד אף הוא לקראת סיום המשחק בחוליית ההתקפה והגיע לכמה מצבים, אמר: "בגיל 31 לא נראה לי אפשרי לעשות הסבת תפקיד, אז אני מעדיף להישאר בלם. השתפרנו מהמשחקים הקודמים שלנו, אבל מה שחשוב זה לעבור שלב ואני שמח שהצלחתי לעשות את זה. יש לנתניה אופציה על החוזה שלי והם צריכים לממש אותה בשבוע הקרוב, במידה וירצו אני אשמח מאוד להמשיך".

תיירי טזמאטה החליט לעזוב את הארץ על אף שלא הגיע להסכם על כך עם נתניה. החלוץ סיפר למקוריביו שהגעגוע למשפחתו גדול מדי, והוא יחזור לביתו באוסטריה למרות שהדבר יפגע בחוזה שלו.

בצד המפסיד היה מאמן סכנין, ערן קוליק, ששילב אכזבה מסוימת עם ריאליות: "הגיע לנתניה לנצח. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. מתיאוס הכניס את כל השחקנים הגבוהים שלו, והיתה להם עדיפות בגובה, גם השער הובקע בנגיחה. זה כדורגל, הגענו ל-120 דקות, ועכשיו נרגיע את השחקנים ונכניס אותם למוטיבציה לקראת המשחק הבא. צריך לראות איך זה ישפיע עלינו".

אחמד קאסום, שסובל ממתיחה בשריר האחורי, לא היה כשיר למשחק, והוא בספק לקרב החשוב של הקבוצה מול הכח בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully