וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה גברה 0:1 על בני סכנין ועלתה לחצי גמר הגביע

לותר מתיאוס העניק לבן דיין הזדמנות בחלק הקדמי, והשחקן החזיר עם שער ניצחון ב-0:1 על סכנין לאחר הארכה. נתניה בחצי גמר הגביע

אחרי שיצאה ממירוץ האליפות בליגה, ידעה מכבי נתניה שכל שנותר לה זה להעביר הילוך ולהתרכז כל כולה בגביע המדינה. שלב רבע הגמר הועיד לה הערב (רביעי) את בני סכנין של ערן קוליק, ורק לאחר הארכה הצליחו הנתנייתים לנצח 0:1 משער של דדי בן דיין ולהעפיל לחצי הגמר.

בן דיין תיגבר את שלו מנשה ואיתי שכטר בחלק הקדמי של לותר מתיאוס, כשמן העבר השני ניסו יחיאל צגאי ואובודו אוקוצ'ה להוכיח למאמן ששיחרר אותם מה הם שווים. עם כל הרצון הטוב, המחצית הראשונה בין שתי הקבוצות היחידות שלא ספגו העונה בגביע, הייתה ירודה ברמתה ורק בדקה האחרונה שלה נרשם מצב טוב בכל צד.

שני המאמנים ערכו חילופים עם סיום ההפסקה, אך קצב המשחק האיטי להחריד נותר בעינו ושני השוערים נותרו יחסית מחוסרי עבודה. נתניה תקפה בעיקר מצד ימין, אבל ניסיונותיה היו חסרי תכלית. בעשר הדקות הגיעה נתניה לשני מצבים טובים, בעיקר עם נגיחה ששכטר איכשהו נגח החוצה, עד אשר מאיר לוי גאל את סכנין ושלח את המשחק להארכה.

העדיפות של נתניה, במיוחד לנוכח העייפות של יריבתה, רק הלכה והתעצמה ככל שנקפו הדקות. אחרי החמצות נוראיות של שכטר, גולן חרמון ובן דיין, המגן השמאלי הבינלאומי הצליח לנגוח לרשת ולהצדיק את שיבוצו בחלק הקדמי. שוב זהו בן דיין שמציל את נתניה, כמו בסיבובים הקודמים, והקבוצה של מתיאוס בחצי הגמר.

מהלך המשחק

דקה 22: אלון השמיט כדור אחרי הגבהה של סבן, אך אף שחקן נתניה לא ניצל את ההזדמנות לכבוש.

דקה 44: אוקוצ'ה נגח כדור לעבר גנאים, שבעט מחמישה מטרים אבל נתקל במרין שהציל שער בצורה הירואית.

דקה 45: שכטר בעט מ-16 מטרים, אלון הצליח להדוף לקרן.

דקה 53: סבן הרים מימין, חרמון נגח כדור שחלף מעט מעל שערו של אלון.

דקה 61: שוב נתניה תוקפת מאגף ימין. הפעם שכטר שלח לרחבה ומנשה נגח החוצה.

דקה 81: מעבי העביר כדור למרכז הרחבה, אבל בן דיין ניסה להתחכם עם עקב והחמיץ את המסגרת.

דקה 89: בסיט דהר לעבר שערו של שטראובר ובעט לרשת החיצונית.

דקה 90: סבן הגביה כדור ושכטר הצליח איכשהו לנגוח החוצה ממצב קורץ על קו חמשת המטרים. נכנסים להארכה.

דקה 95: בן דיין שלח כדור חופשי לרחבה ומרין החטיא את הכדור ממטר.

דקה 97: מעבי מצא את בן דיין, שנגח מעל שערו של אלון.

דקה 107: חרמון שהועבר להתקפה בגלל פציעה, קיבל כדור מבן דיין ונגח החוצה מתוך הרחבה.

דקה 110: גול! סוף סוף נתניה מנצלת את ההזדמנויות שלה. סבן העביר כדור לרחבה ובן דיין נגח פנימה אחרי ששניים מחבריו פיספסו את הכדור. 0:1 לנתניה

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, ביוואן פרנסמן, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, אלברטו בלאנקו (אלברטו זפאטה, 61), אלמוג כהן, שלו מנשה (סיאבונגה נקוסי, 70), דדי בן דיין, איתי שכטר (שניר גואטה, 102).

הרכב בני סכנין: עומרי אלון, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, מהראן אבו ריא (באסם גנאים, 46), עבאס סואן, חיים בנון, חאלד חלאיילה (איברהים בסיט, 55), יחיאל צגאי (יניב לוזון, 100), חמד גנאים, אובודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully