וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליסקי: "מוסינזון לא עבר עבירת משמעת"

22.4.2009 / 17:53

יו"ר מכבי ראשון לציון הפתיע והסביר את הסיבה להשעייתו של גילי מוסינזון: "מדובר בסיבות מקצועיות". השחקן לא צפוי להשתתף בפלייאוף התחתון

שבועיים עברו מאז שגילי מוסינזון הושעה ממכבי ראשון לציון, ועד כה לא נראה שהסוף של הסיפור מתקרב. בתחילת השבוע יצר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון קשר עם מוסינזון ועניין אותו באפשרות להביא את הקבוצה לדין מאחר והוא הושעה בלי שהועמד לועדת משמעת, "גילי סירב להכנס לנושא זה", אמר היום (רביעי) אלון, "אני מאמין שאם ההשעיה תימשך עוד זמן רב לא יהיה מנוס מלהיכנס עם מכבי ראשון לציון לתהליכים משפטיים. הם מבצעים פה מהלך שהוא בלתי חוקי".

"אפשר להעמיד שחקן לדין, אם הוא התחצף למאמן, אבל הוא לא עשה את זה", הגיב לטענות יו"ר הקבוצה משה קליסקי שהסביר כי הסיבות להשעייתו של מוסינזון הן מקצועיות. בתחילת נימקו בקבוצה את ההשעייה בהתנהגות בלתי הולמת, וזאת לאחר עימות בין השחקן ורוברט קונלי לבין עופר ברקוביץ במחצית המשחק מול בני השרון. מוסינזון נזרק מאימון הקבוצה יומיים לאחר מכן, וזאת שבתווך נערכו שיחות פיוס בין הצדדים, "אין לו בעיית משמעת. המאמן החליט להשעות אותו מקצועית והמאמן קיבל את מלוא הגיבוי ממני", הגיב היו"ר קליסקי.

ראשון לציון מתכוננת בימים אלה למאבק הפלייאוף התחתון מול גבעת שמואל שיפתח ביום ראשון ואם תפסיד בו תרד לליגה הלאומית. כרגע נראה כי מוסינזון לא ישותף בסדרה, " מי שיחליט אם מוסינזון יחזור הוא המאמן", הסביר קליסקי, "לא נאמר לגילי שהוא מושעה עד לסוף העונה. כרגע הוא מושעה, יכול להיות שהוא יחזור מחר או מחרתיים. מצד שני הוא גם יכול לא לחזור בכלל. אני לא אגיד למאמן מי יפתח בחמישייה ואני לא אגיד למאמן אם הוא רוצה להשעות את השחקן מקצועית. גילי מקבל את מלוא השכר בדיוק כפי שאנחנו צריכים. אם הוא היה עובר עבירת משמעת היינו יכולים להעמיד אותו לדין, ולקנוס אותו, אבל הוא לא עבר עבירת משמעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully