וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הפתיע: "האוהדים של יובה לא גזענים"

מאמן אינטר הגיב על העונש שספגה הגברת הזקנה ואמר: "זו בורות וטיפשות". פלאטיני מעוניין בהפסקת משחקים במקרה של קריאות דומות

אחרי שיובנטוס נענשה על הקריאות הגזניות כלפי שחקן אינטר, מריו באלוטלי, נראה שלא הייתה ממש תמימות דעים על אופי הקריאות. מנג'ר אינטר, ז'וזה מוריניו, טוען כי הקריאות לעבר שחקנו לא נבעו מתוך גזענות אלא מתוך בורות. בעקבות זאת יובה תיאלץ לארח את משחק הבית הבא שלה ללא קהל.

"אני לא חושב שזו גזענות", אמר מוריניו במסיבת עיתונאים. "זו בורות, טיפשות ודרך אינפנטילית להראות שאתה לא אוהב את השחקן הזה. מדוע? לא בגלל שהוא אפריקאי, אלא בגלל שהוא טוב, כי הוא מבקיע נגד הקבוצה שלך, מכיוון שהוא עובר שחקנים ובגלל שקשה לעצור אותו".

המאמן הפורטוגולי עוד הוסיף שאם האוהדים של יובה היו באמת גזענים, הם היו מגדפים גם את השחקנים השחורים שלהם, כמו מוחמד סיסוקו. "גזענות היא כלפי כולם, לא רק כלפי השחקנים היריבים", הוסיף מוריניו. "אם אני יכול להגיד משהו להגנת יובנטוס, זה שזו לא הפעם הראשונה שמריו הוא קורבן לקריאות האלה. זה קרה בהרבה איצטדיונים ואפילו בבית שלנו".

יובה אמנם התנצלה על הקריאות, אך ערערה על ההחלטה ותנסה להימנע ממגרש ריק ב-3 במאי נגד לצ'ה בבית. גם נשיא אופ"א, מישל פלאטיני, יצא נגד הקריאות ואמר שהוא מעוניין שמשחקים ייעצרו אם אוהדים יקראו קריאות גזעניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully