וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל כפ"ס 1:2 ועלתה לחצי גמר גביע

כשמאבק האליפות נראה רחוק ממנה, הצליחה בית”ר ירושלים לעלות לחצי גמר הגביע, אחרי 1:2 על הפועל כפ”ס, ותוכל להגן על התואר

איש בבית"ר ירושלים לא חגג אחרי הגרלת רבע גמר גביע המדינה, שזימנה להם את הפועל כפר סבא. אמנם יריבתם הגיעה מליגת המשנה, אך בדאבליסטית זכרו טוב טוב את החיים הקשים שעשו להם הירוקים בשנה שעברה, גם אז השתיים נפגשו ברבע הגמר, ובית"ר נאלצה להיאבק 90 דקות, בדרך לניצחון בדקות הסיום (2:3). גם הערב (רביעי) לא הקלו שחקניו של דראפיץ', והציגו משחק לחימה מעורר הערכה, אבל בסופו של דבר לא יכלו מול קבוצתו של ראובן עטר והפסידו 2:1.

עטר ובית"ר אמנם מצאו את דרכם לחצי הגמר, ושמרו על האפשרות לסיים עם תואר את העונה החלשה שלהם, אבל בדאבליסטית צריכים להיות מודאגים מאוד מיכולת חלשה מאוד של חלוציה, שהרבו להחמיץ מול יריבה חלשה בהרבה. המחצית הראשונה היתה מאופיינת בהחמצות של שחקני בית"ר ירושלים, שפעם אחר פעם הגיעו אל שערו של שוער המשנה של כפר סבא, בוריס קליימן, אבל כל הכדורים הלכו אל הרשת החיצונית.

מנגד נהנו המארחים הדחיפה של הקהל הביתי, לא נבהלו מהיריבה והתקרבו גם הם אל השער, אך לא הצליחו להפוך זאת ליתרון. הלחץ הירושלמי הניב תוצאות רק במחצית השניה, אז הצליח בן שושן למצוא את הצד הנכון של הרשת בדקה ה-56. היתרון שמצא לא החזיק מעמד זמן רב, כשאזאוצ'ה אודינקה השווה 6 דקות מאוחר יותר, אבל ברק יצחקי כבש את שער הניצחון המוצדק בדקה ה-77, ושלח את קבוצתו אל חצי הגמר.

מהלך המשחק

דקה 14: הזדמנות נהדרת למארחים כשכדור שהורם לרחבה ננגח על ידי אזאוצ'ה אודינקה, הכניע את קאלה אבל דוד אמסלם הציל מהקו.

דקה 15: בית"ר יצאה מיד למתפרצת, בן שושן קיבל את הכדור לבדו, הגיע מול השוער אבל שלח את הכדור אל הרשת החיצונית.

דקה 18: בעיטה חופשית של ברק יצחקי ב-25 מטרים עקפה את החומה, אבל קליימן היה במקום.

דקה 33: מהלך נהדר של בית"ר, כשברוכיאן שלח כדור ליצחקי, שהחזיר לו בהגבהה לרחבה, אבל ברוכיאן שלח את הכדור אל הרשת החיצונית.

דקה 45: ברוכיאן פרץ מצויין מהאגף והעביר כדור לבן שושן, אבל זה לא הצליח להגיע וקליימן אסף את הכדור.

דקה 53: פריצה מצויינת של ברוכיאן לרחבה הסתיימה בבעיטה שסוף סוף מצאה את המסגרת, אבל הדיפה נהדרת של קליימן מנעה את השער.

דקה 56: גול! עמית בן שושן במהלך נהדר גבר על המגן, שלח את הכדור לברוכיאן שניסה לבעוט לשער, גרם לבלאגן בין קליימן למגיניו, ובן שושן השתלט על הכדור, ובעיטה חלשה שלו הספיקה בקושי, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 62: גול! חן עזרא פרץ נהדר מהאגף הימני, שלח כדור מצויין לרחבה שם מצא את ראשו של אזאוצ'ה אודינקה, שהפעם נגח לפינה, 1:1.

דקה 66: הזדמנות טובה לבית"ר, כשעידן ורד שלח כדור חופשי מ-17 מטרים אל הפינה, אבל קליימן הדף מצויין.

דקה 77: גול! עוד מהלך נהדר של בן שושן ברחבה הוביל אותו למצב טוב, אלא שהכדור הלך אל המשקוף. ברק יצחקי היה שם כדי לקחת את הריבאונד, וממטר וחצי שלח בקלילות את הכדור פנימה, 1:2 לבית"ר.

דקה 90: הזדמנות מצויינת לקראת הסיום של כפר סבא, כשחן עזרא שלח כדור למתן אלגאווי, והשחקן בעט טוב, אך הכדור טס מעל לשער.

הרכב הפועל כפר סבא: בוריס קליימן, עמירן שקלים (מתן אלגאווי 80'), איימה לאבי, מעוז סמיה, עמאר מנצור, גיא טוביאק (אלירן סיימון 86'), עידן שום, איתי אלקסלסי, חן עזרא, שלומי אזולאי (אלנתן סלמי 80'), אזאוצ'ה אודינקה.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, שמואל קוזוקין, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דוד אמסלם, דריו פרננדז, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן (ניר נחום 89'), עמית בן שושן (טוטו תמוז 87'), ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully