וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: נדאל ממשיך לשייט על החימר

הספרדי ניצח בסיבוב השני של הטורניר 2:6, 2:6 את פרדריקו ג'יל ועלה לשמינית הגמר. גם דוידנקו, רוברדו, גונזאלס ונלבנדיאן לא נתקלו בקשיים

רפאל נדאל ממשיך לעשות כמעט כל מה שהוא רוצה על החימר. הספרדי, שהגיע אחרי הזכייה החמישית ברציפות בטורניר מונטה קרלו, לא ממש ספר את פרדריקו ג'יל הפורטוגלי, שעלה למוקדמות, וניצח אותו 2:6, 2:6 בדרך הקלילה לשמינית הגמר בטורניר ברצלונה, ספרד (פרסים בסך 1.995 מיליון יורו). נדאל, שזכה בטורניר בארבע השנים האחרונות, השיג את השבירה הראשונה שלו כבר במשחקון השלישי ובהמשך השיג שלוש שבירות נוספות שהבטיחו לו את הכרטיס לשלב 16 האחרונים. הספרדי ישחק בשלב הבא נגד רישארד גאסקה או כריסטוף רוחוס.

גם ניקולאי דוידנקו השיג את הכרטיס לשמינית הגמר בטורניר לאחר ניצחון על ארנו קלמן 6:7, 2:6. הרוסי, המדורג שלישי בטורניר, השלים ניצחון רביעי מארבעה משחקים על יריבו הצרפתי, המדורג 57 בעולם. לדוידנקו הספיקו שתי שבירות (מתוך 11 הזדמנויות) במהלך המשחק כדי לנצח בסיבוב השני. הרוסי יפגוש בשלב הבא את פליסיאנו לופז או את סנטיאגו ונטורה.

גם תומאס ברדיך, המדורג 15 בטורניר, עלה לסיבוב השלישי לאחר 2:6, 6:4, 3:6 על אוסקר הרננדז הספרדי על החימר הקטלוני. הצ'כי ישחק נגד פרננדו ורדאסקו או ניקולאס לאפנטי על מקום ברבע הגמר. גם טומי רוברדו לא סיפק את ההפתעה עד כה, לאחר שהספרדי ניצח 6:7, 1:6 את גסטון גאודיו הארגנטינאי. המדורג 966 בעולם נכנע רק בשובר שוויון במערכה הראשונה, אך במערכה השנייה ההבדלים היו גדולים מידי ואיפשרו לספרדי לעלות לשלב הבא.

דוד נלבנדיאן נאבק במשך שעה וחצי מול איגור קוניצין הרוסי, וניצח 5:7, 4:6. ראדק סטפאנק גבר על יאנקו טיפסרביץ' 6:7 במערכה הראשונה ואת המערכה השנייה הוא ניצח ללא קושי 0:6 בדרך לשמינית הגמר. במשחק נוסף פרננדו גונזאלס ניצח את חוזה אקאסוסו 4:6, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully