וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "מאוד רוצה להעיף את מכבי ת"א בפיינל פור"

שחקן גלבוע/גליל, שעדיין שייך לצהובים, התראיין לאתר המנהלת: "אני מסמן את העונה הזו בינתיים כהצלחה. הולך להיות קשה נגד חולון"

גל מקל מחכך ידיים בהנאה ואחרי שהעפיל עם הפועל גלבוע/גליל לפלייאוף, הוא כבר מסתכל קדימה. בראיון לאתר מנהלת הליגה, מספר השחקן, אקס מכבי תל אביב, את היעד האמיתי שלו העונה: "אני מאוד רוצה לפגוש אותם בפיינל פור ולהעיף אותם".

מקל, שחזר בעונה שעברה מקולג' וחתם לשלוש עונות במכבי תל אביב, הושאל לגלבוע/גליל בתחילת העונה ולמרות שפתח את העונה בצורה בינונית, הוא עשוי להיבחר לתגלית העונה ונכון לעכשיו ממוצע הנקודות שלו עומד על 6.9 נקודות למשחק, כשבששת המשחקים האחרונים של העונה הסדירה הוא קלע 12.7 נקודות ומסר 3.8 אסיסטים.

"את האמת, חשבתי שנתברג בין ארבע הראשונות, ואני חושב גם שהגיע לנו", הוא אומר מבלי להתבייש. "נפלנו בכמה משחקים שהיינו צריכים לקחת ורק בגלל זה אנחנו במקום החמישי, אבל זה כבר לא רלוונטי, כי עכשיו למעשה מתחילה העונה האמיתית". לקראת המפגש מול חולון בפלייאוף, הוא מוסיף: "אף אחד לא דמיין שחולון תגיע לאן שהיא הגיעה עד כה. קשה מאוד לשחק מולה, בטח באולם הפחים. בשורה התחתונה נהיה חייבים להיות בוגרים ולדעת לנצל את ההזדמנויות לנצח בחוץ, כי זה באמת הולך להיות קשה".

מבחינה אישית הוסיף מקל את ההצלחה שלו במחזורי הליגה האחרונים: "עודד נותן לי קרדיט כבר הרבה זמן גם בכמה משחקים שלא כל כך הלך לי ואני שמח על כך. הכל מתחבר לנו יותר טוב בסיבוב השני. בסך הכל יש לי עונה טובה ואני מסמן אותה כהצלחה, אבל צריך לחכות עד לאחר הפלייאוף כדי לראות לאן הקבוצה תגיע, אם נשיג את המטרות ונעמוד בציפיות".

על ההחלטה לעזוב את הקולג' של ויצ'יטה סטייט ולחזור ארצה, הוא מוסיף: "מהרגע שלקחתי את ההחלטה לעזוב את הקולג', אני שלם איתה. אי אפשר לדעת מה היה קורה. יש אלף ספקולציות לכך. היה לי שם טוב מאוד והחלטתי להתקדם ולהמשיך הלאה. לגבי ההמשך, אני לא חושב כרגע איפה והיכן אשחק בעונה הבאה. נכון לעכשיו יש לי חוזה לשנתיים במכבי תל אביב וחוץ מזה אין לי שמץ של מושג מה יהיה. בעתיד אני מאוד רוצה להוביל קבוצה ביורוליג וכמובן חולם לקחת את אליפות אירופה ולהוביל את נבחרת ישראל".

לסיכום דבריו הוא שולח עקיצה לצהובים, ואומר: "במשחקים נגד מכבי תמיד יש הרגשה קצת שונה, מין 'אקס פקטור'. אני שייך למועדון הזה ואני שמח שהלך לי במשחקים נגדם. חזרה למכבי? אני לא חושב על זה כרגע, אבל בלי לזלזל חס וחלילה באשקלון, אני מקווה מאוד שנעבור את חולון ואני מאוד רוצה לפגוש את מכבי תל אביב בפיינל פור ולהעיף אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully