וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשביאק ללבנת: "תדאגי לתקציבים שלנו"

יו"ר הוועד האולימפי נפגש עם שרת התרבות והספורט הטרייה ושטח בפניה את הבעיות התקציביות של הספורט האולימפי בארץ

יו"ר הוועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק, קיים פגישת עבודה עם שרת התרבות והספורט החדשה-ישנה ח"כ לימור ליבנת והעלה בפניה שלושה נושאים עיקריים . הראשון והדחוף ביותר הוא הנושא של תיקצוב אבטחת נבחרות לאומיות של ישראל בענפי הספורט השונים, לתחרויות רשמיות בחו"ל, על ידי המדינה.

ורשביאק עידכן את השרה כי במשך שנים רבות מדינת ישראל מימנה הוצאות אלה, עד להחלטה של משרד האוצר להכיל הוצאה זו על גופי הספורט. מדובר בסכום של בין שלושה לחמישה מיליון שקלים בשנה, המהווה נטל כלכלי גדול ביותר שהאיגודים אינם יכולים לשאת אותו, ואם יאלצו להמשיך לממן את הוצאות האבטחה יאלצו להפסיק להשתתף בתחרויות הבינלאומיות.

השרה הבטיחה לעשות את מירב המאמצים על מנת שמימון האבטחה של משלחות הספורט יתוקצב מחדש במשרד ראש הממשלה, מהר ככל האפשר.

הנושא השני עליו שוחח ורשביאק עם שרת הספורט היה הזרמה מחודשת של תקציבים במסגרת סל הספורט לפיו רשויות מקומיות יעבירו סיוע לקידום הספורט במועדונים ואגודות במסגרות העירוניות, כפי שהיה לפני עידן שר הספורט הקודם, שבתקופתו הופסק תיקצוב סל הספורט.. מדובר בסכום כולל של כעשרים מיליון שקלים. גם נושא זה הבטיחה השרה לפעול במקומות המתאימים.

כמו כן העלה ורשביאק בפני השרה לבנת את הנושא של החזרת התקציבים לפרוייקטים של מרכזי המצויינות בענפי הספורט השונים במקומות שונים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully