וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניית הגג בווימבלדון הושלמה

המגרש המרכזי כוסה בגג, שלא יעצור עוד את המשחקים, ויושמש כבר באליפות הקרובה. אלופי הטורניר יזכו לסכומים משודרגים ב-13.3 אחוז

מארגני טורניר ווימבלדון התגברו מעט על המסורת והחל מהטורניר הקרוב שייערך הקיץ לא נראה יותר את הגשם קוטע לפחות את המשחקים המרכזיים שיתנהלו במגרש המרכזי, שכן הושלמה התקנת הגג בו. אחרי שנתיים של עבודה נמרצת, הגג יעמוד לרשות התחרות באליפות הקרובה, שתחל ב-22 ליוני. גם התאורה הותאמה לגג החדש, מה שאומר שלשחקנים במגרש המרכזי לא יהיו יותר תירוצים שהתאורה אינה מספקת.

מארגני הטורניר לא חשפו את עלות הגג החדש, אך דאגו להדגיש שאין להם תוכניות לקיים משחקים בשעות הלילה, כפי שנהוג בטורנירי גרנד סלאם אחרים, כמו בפלאשינג מדו ובאליפות אוסטרליה הפתוחה. "נעדיף להשאיר את הגג פתוח כמה שיותר", אמר יאן ריצ'י, היו"ר הביצועי של הטורניר. "אבל אם נתחיל משחק כשהגג סגור, נסיים אותו כך".

ובינתיים בשורות גם משמחות לרפאל נדאל וליתר השחקנים, כאשר סכומי הזכייה לאלופים בטורניר (לגברים ולנשים) קפצו ב-13.3 אחוז כאשר הסכום הכולל של הפרסים עומד על 12.55 והפרס למנצח עומד על 850 אלף ליש"ט במקום 750 אלף, הסכום שהיה נהוג בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully