וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס: "כל עוד זה אפשרי מתמטית, לא נכנע"

מאמן ריאל מדריד חואנדה ראמוס מאמין שהקרב על האליפות בספרד לא נסגר אחרי ה-2:3 על חטאפה. ביקורות קשות על פפה

היה קשה להתחרות מול ה-4:4 של ליברפול וארסנל, אבל ריאל מדריד והליגה הספרדית הוכיחו שגם הם יודעים לספק את הסחורה. קבוצתו של חואנדה ראמוס ניצחה את חטאפה 2:3 משער ניצחון של גונזאלו היגואין בתוספת הזמן, ושמרה על סיכוי תיאורטי לגנוב לברצלונה את תואר האליפות.

למרבה הצער, שער הניצחון של הארגנטינאי לחיבורים יזכר פחות כי מי שכיכב יותר, אמנם בהיבט השלילי, היה בלמה הפורטוגלי של ריאל מדריד פפה. הבלם, שכבר הורחק השנה פעמיים, ספק שמר על קסקוורו מחטאפה שספק נדחף ספק צלל לרחבה. פפה לא הסתפק בנפילה שלו, ובזמן שהכדור סטה לכיוון אחר במגרש, הוא המשיך את תנועת הרגל שלו לכיוון שחקנה של חטאפה ובעט בגופו פעמיים. פפה הורחק מיד, אבל אנשי חטאפה סערו במיוחד בסיום המשחק, ונשיא המועדון אנחל טורס דורש כעת להרחיק אותו מעשרה משחקים.

ריאל אמנם חגגה שלוש נקודות, אבל איבדה את פפה המורחק ואם זה לא מספייק אז גם אריאן רובן נכנס ל-17 דקות בלבד במצב לא אידיאלי מבחינה פיזית, והזמן הזה על המגרש הספיק כדי לגרום לו נזק לפציעה ממנה לא החלים לחלוטין. תוסיפו לזה את הפציעות של ווסלי סניידר וגבריאל היינצה ותקבלו קבוצה "מוכה", שלמרות הכל רוצה לעשות את הבלתי יאמן בקרב על האליפות נגד ברצלונה.

פפה עצמו ביקש להתייחס לאירועי העבירה החמורה בסיום המשחק ואמר: "אני עצוב ומאוכזב לנוכח הגישה שלי. מה שקרה היה בלהט הרגע וכבן אדם אנושי קשה לי להימנע מטעויות לפעמים. אני מנצל בפני האוהדים, הקבוצה וקסקוורו. לא הספקתי לדבר איתו אחרי המשחק, כך שאני מבקש את סליחתו דרך התקשורת. דבר כזה מעולם לא קרה בקריירה שלי, אין לי מושג למה זה קרה לי ואין לי הסבר להתנהגותי. אני לא שחקן אלים, אבל אני יודע שסטיתי מהדרך ואצטרך לשלם על כך".


גם מאמנה של ריאל מדריד, חואנדה ראמוס, התייחס לעניין ואמר: "פפה איבד את הרוגע שלו, אבל הוא לא התכוון לתקוף את קסקוורו. הוא כעס מאוד על עצמו והתכוון בסך הכל לבעוט באוויר כדי לבטא את כעסיו. אני בטוח שהוא מצטער מאוד על מה שקרה, וצריך לסלוח לו על כך שאיבד את המזג שלו במשחק כל כך קריטי וחשוב".

על המשחק עצמו והשאיפות של ריאל מדריד לתואר אמר ראמוס: "הצלחנו להשלים עוד משחק לחימה גדול בגלל שלשחקנים בקבוצה יש אמונה גדולה. זו לא הפעם הראשונה שריאל מדריד משיגה קאמבקים כאלה, אנחנו נמשיך להילחם על המקום הראשון כל עוד זה אפשרי מבחינה מתמטית. אנחנו ממש לא נכנעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully