וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 2:3 לריאל מדריד על חטאפה

גונזאלו היגואין שמר את חלום האליפות של ריאל בחיים עם שער ניצחון בתוספת הזמן ב-2:3 על חטאפה, הפער מברצלונה צומק לשלוש נקודות

המחזור ה-32 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם דרמה ענקית בסנטיאגו ברנבאו, שם ניצחה ריאל מדריד את חטאפה 2:3 לאחר משחק מותח במיוחד בדרבי הקטן של מדריד. הבלאנקוס, שניצחו ב-16 מתוך 17 משחקיהם תחת חואנדה ראמוס, צימקו את הפער מהמוליכה ברצלונה לשלוש נקודות, וכעת הלחץ עובר לקטלונים, שיארחו מחר את השלישית סביליה לקרב גורלי.

חטאפה, שכמעט והפתיעה את ברצלונה בשבוע שעבר והפסידה רק 1:0, עלתה ללא רגשי נחיתות ועלתה ליתרון כבר בדקה העשירית מרגליו של אקס ריאל, רוברטו סולדאדו. הלבנים התקשו להגיע למצבים אבל נהנו מטעות בהגנה של חטאפה כדי לאזן בדקה ה-45 כשגונזאלו היגואין חטף כדור אבוד בתוך הרחבה וקבע 1:1. ריאל העלה הילוך במחצית השנייה, תקפה ללא רחמים והחמיצה בלי סוף, לפני שהשער נפל דווקא בצד השני, כשהמחליף חואן אלבין, שכבש צמד ב-1:3 של חטאפה על ריאל בנובמבר, סיים מתפרצת קטלנית עם בעיטה קלילה לרשת של קסיאס בדקה ה-84.

התגובה של ריאל הגיעה כעבור דקה בדיוק, כשגוטי סובב באומנות כדור חופשי מקצה הרחבה פנימה וקבע 2:2, אבל אז יצאו כל הלבנים להתקפה בניסיון לכבוש את שער הניצחון, והתקפה מתפרצת נוספת של חטאפה הסתיימה בעבירה חריפה של פפה על חאבייר קסקוארו בתוך הרחבה, ששלחה את הבלם הפורטוגלי החוצה עם כרטיס אדום. אבל קסקוארו ניסה להתחכם בביצוע הפנדל ושיחרר בעיטה חלשה למרכז השער, אותה לא התקשה איקר קסיאס לקלוט.

מעודדים מההחמצה הרשלנית, יצאו שחקני ריאל לניסיון אחרון למנוע משתי נקודות יקרות להישמט מידיהם, ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן שלח היגואין את כל הברנבאו לשמים, עם מבצע אישי מרהיב שהחל בפריצה מ-30 מטרים ועד לסף הרחבה, משם שיחרר טיל לחיבורים שקבע 2:3 והשאיר את ריאל חזק בתמונת האליפות.

במשחק נוסף:

נומאנסיה - אתלטיק בילבאו 2:1
לבילבאו: גייזקה טוקרו 30, פרננדו יורנטה 48. לנומאנסיה: דומינגו סיסמה 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully