וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן העפילה לגמר הגביע הגרמני

הקבוצה של לבאדיה גברה 1:4 על מיינץ בתום הארכה ותחכה למנצחת בין המבורג לוורדר ברמן. בצרפת, ראן עלתה לגמר, לאחר 0:1 על גרנובל

מיינץ, הנציגה היחידה מחוץ לבונדסליגה, קיוותה להפתיע הערב (שלישי) את לברקוזן המדרדרת של ברונו לבאדיה באיצטדיון בדיסלדורף לעיני כ- 40,000 צופים במעמד חצי גמר הגביע. מיינץ מדורגת שלישית בליגה השנייה (אם תסיים כך, תפגוש בפלייאוף את הקבוצה מהקום ה-16 בליגה הראשונה) ובסיבוב הקודם כבר הדהימה עם 0:1 על שאלקה.

לברקוזן התקשתה מול הלחימה והעקשנות של מיינץ, ואף הייתה קרובה לספוג שער מפתיע. בדקה ה-81 הגיע הריחו אוהדי לברקוזן את הגמר, כשרנאטו אוגוסטו בישל לאנגלוס חריסטאס שנכנס רק 13 דקות לפני כן, את שער היתרון. אלא שמיינץ לא הרימה ידיים, ובדקה ה-88 החלוץ אריסטייד באנסה השווה ושלח את המשחק להארכה.

שתי דקות בתוך ההארכה הספיקו ללברקוזן להשיג שער נוסף, כשארתורו וידאל הצ'יליאני הכניע את דימו ואכה. בדקה השנייה של ההארכה הבקיעה לברקוזן את השלישי מנגיחה של מנואל פרידריך. מיכאל קאדלץ סגר את הסיפור עם שער בדקה ה-117. לברקוזן מעפילה לגמר שם תפגוש את המנצחת בין ורדר ברמן להמבורג.

ראן בגמר הגביע הצרפתי

העולה החדשה, המתקרבת להבטחת עונה נוספת בליגה הבכירה בניגוד לתחזיות בתחילת העונה, אירחה את הקבוצה אותה הפתיעה בחוץ (0:1) במחזור השני של העונה. עבור גרנובל מדובר היה ברגע השיא של המועדון, בעוד ראן של גי לאקומב רואה בזכייה בגביע כחובה שלה, על אחת כמה וכמה לאחר נשירת הקבוצות הבכירות.

בדקה ה-23 עלתה ראן ליתרון, כשמוסא סו נגח מקרוב פנימה אחרי הדיפה לא מספיק טובה של שוער גרנובל, רונאן לה קרום. גם חילוף בשערה של ראן לא סייע לגרנובל להשוות, והמנצחים מבריטני מעפילים לגמר ומתקרבים לגביע שלישי בתולדותיהם, אחרי שעשו זאת ב-1965 ו-1971.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully