וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי הגדול, אנדריי הענק

ליברפול שוב הייתה שותפה להצגת כדורגל ענקית, אבל כמו ב-4:4 נגד צ'לסי, גם הפעם לא הספיק לה ה-4:4 מול ארסנל. בניון כבש צמד במשחק מצוין, מנגד ארשבין הבקיע רביעייה נדירה. חלום האליפות מתרחק מאנפילד

בדיוק לפני שבוע נפגשו ליברפול וצ'לסי בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. המשחק ההרואי ביניהן הסתיים בתיקו 4:4, שלא הספיק לליברפול להעפיל לחצי הגמר, מה שהשאיר את אליפות אנגליה כתואר היחידי שהיא יכולה לזכות בו.

הערב (שלישי) האדומים של רפא בניטז היו חייבים ניצחון במסגרת המחזור ה-33 של הפרמיירליג כדי לשמור את סיכוי האליפות שלהם חי ונושם, אבל הם סיימו שוב בתיקו 4:4 מדהים עם ארסנל באנפילד. החוט המקשר בין שני המשחקים הוא שליברפול הייתה שוב שותפה לקונצרט ענק ולמשחק כדורגל שרואים פעם בדור, כזה שמשאיר לנו טעם של עוד. מנגד, הוא משאיר את ליברפול ואוהדיה בידיים די ריקות.

ליברפול אמנם עלתה למקום הראשון כאשר היא השוותה את מניין הנקודות שלה לזה של מנצ'סטר יונייטד (71), אך לשדים האדומים חסרים שני משחקים, כך שהם יכולים לפתוח פער של שש נקודות. כאשר יוותרו חמישה מחזורים לסיום סיפור האליפות נראה די גמור. 19 שנה אחרי האליפות האחרונה של ליברפול נראה ששוב האדומים לא יעשו זאת.

ארסנל הוכיחה שצוות הצעירים שלה הוא קטלני ביותר. עם עוד קצת ניסיון בהגנה בשנה הבאה, תחזור הקבוצה של ארסן ונגר להיות כוח משמעותי יותר באנגליה. היינו מצפים אולי מהתותחנים לא להתאמץ מאוד ולשמור את הרגליים לחצי גמר ליגת האלופות בשבוע הבא נגד היונייטד, אבל חברים, על אנגליה אנחנו מדברים, מולדת הכדורגל. אם לא שם יתאמצו וישחקו אז איפה כן? מה גם שארסנל חייבת להבטיח לעצמה את המקום הרביעי לפחות באנגליה כדי להגיע למקום שמוביל לליגת האלופות.

המשחק המטורף החל עם הרבה החמצות של ליברפול, ולא היה בתחילתו כדי להעיד על כמות השערים, בטח כאשר במחצית הראשונה נכבש רק שער אחד. אנדריי ארשבין, שהגיע לא מכבר לאנגליה, נתן משחק נהדר עם רביעייה. החלוץ הרוסי ניצל חולשות וטעויות בהגנה האדומה והביך את ליברפול פעם אחר פעם. מנגד, יוסי בניון נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה. מלבד שני השערים (שהביאו אותו לשישה שערים העונה בליגה), הישראלי היה פעלתן מאוד ועשה הרבה צרות להגנת ארסנל. ביחד עם טורס, שגם כבש צמד (13 שערים בליגה), הם השאירו את חלום האליפות הקלוש של ליברפול, איכשהו, עדיין בחיים.

מהלך המשחק

דקה 3 - טורס קיבל כדור על פינת רחבת ה-16 ובעט כדור שטוח, פביאנסקי קלט בקלות.

דקה 18 - הפעם ניסה טורס מהפינה השנייה של הרחבה, הספרדי שלח טיל אוויר-אוויר, פביאנסקי התעופף והדף לקרן.

דקה 29 - כדור שנהדף מהגנת ליברפול הגיעה לפברגאס, שבעט מהאוויר לא מדויק, בנדטנר פספס בחצי מטר את הכדור כדי לדחוק פנימה.

דקה 30 - טורס שוב טיווח את השער מכ-20 מטרים, הפעם מהמרכז, פבינאסקי שוב הדף טוב.

דקה 36 - גול! טעות חמורה של מסצ'ראנו, שאיבד כדור ברחבה לפברגאס, שעשה דאבל פס עם נאסרי, והשאיר רוחב נדיר לארשבין, שמשישה מטרים שלח למשקוף ופנימה, 0:1 לארסנל.

דקה 37 - בניון דהר ומכ-18 מטרים שלח בעיטה מסוכנת, פביאנסקי הצליח להדוף את הניסיון של הישראלי.

דקה 49 - גול! קויט הרים כדור שנהדף וחזר אליו, את הריבאונד הוא הרים, הפעם הכדור הגיע לטורס, שהתרומם ומנקודת העונשין נגח לפינה של פביאנסקי, ליברפול איזנה ל-1:1.

דקה 56 - גול! עוד טעות של פביאנסקי עלתה לארסנל בשער. השוער הרחיק לא טוב, הכדור הגיע לקויט, שהרים, בניון הגיח מאחור ונגח פנימה. בו בזמן סאנייה בעט לו בראש, אבל הכדור עבר את קו השער, בניון נפצע, אבל ליברפול חגגה מהפך ענק 1:2.

דקה 67 - גול! עוד שער שהתחיל מטעות. ארבלואה הרחיק רע מאוד עם הראש, ארשבין השתלט על הכדור, ושלח טיל אדיר מ-25 מטרים פנימה, לריינה לא היה סיכוי, ארסנל השוותה ל-2:2.

דקה 70 - גול! טעות חמורה של אורליו, שהרחיק כדור הגבהה ובעצם מסר אותו לארשבין. החלוץ הרוסי בעט מכ-10 מטרים חזק, ריינה לא יכול היה לעשות כלום, מהפך שני במשחק המצוין, 2:3 לארסנל.

דקה 73 - גול! ריירה מסר לטורס, כ-15 מטרים מהרחבה, החלוץ הספרדי קיבל את הכדור עם הגב לשער, הסתובב ושלח כדור חזק פנימה, 3:3 מטורף.

דקה 90+1 - גול! ארסנל יצאה להתקפה מתפרצת, וולקוט נתן כדור נהדר לארשבין, שפרץ עם הכדור ומכ-20 מטר שלח טיל לפינה הקצרה של ריינה, 3:4 נדיר לארסנל מרביעייה של ארשבין.

דקה 90+3 - גול! בניון השתלט על ריבאונד ברחבת ארסנל ושלח מ-10 מטרים לפינה ופנימה, 4:4 ענק בסיום.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, פאביו אורליו, ג'יימי קארגר, דניאל אגר, אלבארו ארבלואה, חאבייר מסצ'ראנו, צ'אבי אלונסו, אלברט ריירה (ריאן באבל, 73), יוסי בניון, דירק קויט (נאביל אל זהאר, 86), פרננדו טורס.

הרכב ארסנל: לוקאס פביאנסקי, באקרי סאניה, קולו טורה, מיקאל סילבסטרה, קירן גיבס, אלכסנדר סונג, ססק פברגאס, דנילסון (תאו וולקוט, 65), סמיר נסרי, אנדריי ארשבין, ניקלאס בנדטנר (אבו דיאבי, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully