וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד נבחר לשחקן ההגנה של השנה

הסנטר של המג'יק הפך לצעיר ביותר אי פעם שזוכה בתואר לאחר שהקדים את לברון ג'יימס ואת דווין וויד. ליאון פו גמר את העונה

דוויט הווארד הוכרז הערב (שלישי) כזוכה בתואר שחקן ההגנה של השנה. הווארד קיבל 542 נקודות מ-119 העיתונאים בעלי זכות ההצבעה, והקדים את לברון ג'יימס (148 נקודות) ודווין וויד (90) נקודות.

הווארד בן ה-23 הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם שזוכה בתואר, לאחר שהוביל את הליגה בריבאונדים (13.8 למשחק) וחסימות (2.92 למשחק), הישג שרשמו בעבר רק קארים עבדול ג'באר, האקים אולג'ואן ובן וואלאס. הווארד הוביל את אורלנדו למאזן של 23:59 ולמקום השלישי במזרח, מה שלא עזר לה עד כה בפלייאוף, והיא מפגרת 1:0 מול פילדלפיה בסיבוב הראשון לאחר הפסד ביתי מפתיע במשחק הראשון.

"זה מדהים שהוא כבר שחקן ההגנה של השנה והוא רק בן 23", החמיא לו מאמנו סטן ואן גנדי. "בדרך כלל שחקנים מתפתחים לשחקני הגנה גדולים בשלבים מאוחרים יותר בקריירה, ועדיין יש לו הרבה מאוד במה להשתפר בתחום הזה".

גם ליאון פו גמר את העונה

לרשימת הדאגות של דוק ריברס נוספה הערב פציעתו של ליאון פו, שהצטרף לקווין גארנט ברשימת הפצועים של הסלטיקס. פורוורד המחליף בן ה-25, שהיה צפוי לקבל תוספת משמעותית בדקות המשחק שלו בעקבות היעדרו של גארנט שיחמיץ את כל הפלייאוף, נפצע בברכו במהלך הניצחון הדרמטי של הירוקים על שיקגו הלילה, שאיזן את סדרת הסיבוב הראשון בין השתיים ל-1:1. בבדיקה שערך הערב גילה פו כי הוא סובל מקרע ברצועת הברך, שישבית אותו לפחות עד סיום העונה, וייתכן שאף יקשה עליו לפתוח את העונה הבאה.

פו תרם העונה 7.7 נקודות ו-4.9 ריבאונדים למשחק ב-17.5 דקות לערב במדי האלופה, ובלעדיו ייפול נטל נוסף על כתפיו (הרחבות, יש לציין) של גלן "ביג בייבי" דייויס, שהיה מצוין עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים הלילה והוכיח שהוא מוכן למשימה. גם רייג'ון רונדו סיים את המשחק השני מול הבולס עם פציעה קלה בקרסול, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק שלישי בלילה שבין חמישי לשישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully