וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: כמו גמר גביע

מנצ'סטר יונייטד מרגישה שכל משחק קריטי עבורה, השדים יפגשו את פורטסמות (22:00, ספ' 2). צ'לסי ואברטון, שהעפילו לגמר, תפגשנה בליגה

AP

צילום: רויטרס, עריכה: רן צימט

הליגה האנגלית מתקדמת בצעדים מדודים אל קו הסיום שלה, כאשר זהות האלופה עדיין רחוקה מלהיקבע. שני משחקים ייערכו הערב (רביעי), אחד מהם הוא משחק השלמה מהמחזור ה-27 של מנצ'סטר יונייטד, שתארח באולד טראפורד את פורטסמות. המשחק השני שייערך במקביל יפגיש את צ'לסי בסטמפורד ברידג' עם אברטון, במפגש שיהווה מעין סוג של הכנה לשתי הקבוצות לקראת גמר הגביע האנגלי, גם בו תפגשנה שתיהן.

מנצ'סטר יונייטד - פורטסמות (22:00, שידור ישיר בספורט 2)

החבורה של אלכס פרגוסון תקיים את משחק ההשלמה שלה מן המחזור ה-27 כאשר תארח את פומפי, ואילו את המשחק נגד וויגן, שהייתה אמורה לשחק במחזור ה-33 תערוך במועד מאוחר יותר.

ההרכב הראשון של השדים האדומים מגיע אמנם רענן אחרי שהוא קיבל מנוחה מסר אלכס ביום ראשון, אבל לא כל כך שמח, לאחר ההדחה של הקבוצה בחצי גמר הגביע האנגלי על ידי אברטון בפנדלים. היונייטד מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות ליגה רצופים (על אסטון וילה וסנדרלנד), שנתנו לה הרבה אוויר לנשימה בצמרת, זאת לאחר שני הפסדים רצופים.

"ניתחנו אתה מה שקרה לנו בחצי הגמר. כעת אנחנו מתקדמים למשחקים הבאים שלנו", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון, שניסה לשים את ההדחה מאחורי קבוצתו. "נשארו לנו שבעה משחקי ליגה ואני מקווה שננצח בכולם".

פומפי מגיעה למשחק החוץ לאחר ניצחון חשוב בפראטון פארק 0:1 על בולטון, ניצחון שהרחיק את הקבוצה של פול הארט שש נקודות מהקו האדום. הקבוצה מדרום-מערב אנגליה עברה עונה קשה והיא מקווה מה שיותר לשרוד בליגה, אבל נגד יונייטד בחוץ יהיה לה קשה מאוד לקחת נקודות.

פומפי תחסר את הקשר הקרואטי ניקו קרנצ'יאר. בדיקה שנערכה לו מצאה כי הוא לא סובל מפציעה חמורה והוא יהיה כשיר למשחקי הקבוצה בהמשך. "הוא נראה הרבה יותר טוב", אמר הארט. "אנחנו מקווים שהוא יחזור בקרוב". מי שעוד יחמיץ כנראה את המשחק הוא יונאס קאבול, אולם פומפי תהנה מחזרתו לסגל של שון דייויס.

צ'לסי - אברטון (22:00, שידור ישיר בספורט 1)

שתי הקבוצות העפילו לגמר הגביע בסוף השבוע האחרון באנגליה. הכחולים של חוס הידינק גברו 1:2 על ארסנל, בעוד הטופיז הצליחו להדיח את מנצ'סטר יונייטד מהמפעל אחרי בעיטות פנדלים. שתי הקבוצות הכחולות תפגשנה במעין הכנה לגמר בסטמפורד ברידג'. נראה שהמיליונרים לא ממש כבר חושבים על האליפות באנגליה, אלא הם יותר מכוונים לדאבל - ליגת האלופות והגביע האנגלי.

"הוא מדהים מחדש כל שבוע", אמר הידינק כאשר התייחס לחלוץ הקבוצה דידייה דרוגבה, "כל משחק, הוא נותן תפוקה. כל הקבוצה עושה כך, לא רק הוא, אבל הוא אחראי על כך שהתוצר הסופי ייצא לפועל. אי אפשר לבנות על כך שחלוץ תמיד יבקיע, אבל הוא עדיין יכול לעזור לקבוצה במישורים רבים. הוא גם נחוש מאוד והחלטי".

הטופיס מגיעים, כמובן, מאוד מאושרים אחרי ההעפלה לגמר הגביע, מאז שנת 1995, אז גם זכתה הקבוצה מליברפול בגביע. גם בליגה הקבוצה של מויס ממשיכה לחפש לעלות שלב. כעת היא מדורגת שישית, וביחד עם הפורמה הטובה שהיא מצויה בה והכושר הלקוי שנקלעה אליו אסטון וילה החמישית היא בהחלט יכולה לטפס מקום נוסף. הפער בין השתיים עומד על שתי נקודות בלבד. אברטון מרוחקת מהשביעית, ווסטהאם, שבע נקודות, כך שהיא יכולה להיות פחות מודאגת ממה שקורה מתחתיה. במפגש הראשון ביניהן העונה בגודיסון פארק סיימו הקבוצות בתיקו ללא שערים, נראה שהפעם באברטון לא יתנגדו לנקודה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully