וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחכה לשניידר

21.4.2009 / 15:03

ההנהלה יוזמת פגישה עם הבעלים אלכס שניידר, כדי לגלות את סכום התקציב לעונה הבאה. יבריץ' לא ימשיך, אוהד כהן מועמד להחליפו

וידאו: רויטרס, עריכה: ענת ברק

ראשי מכבי תל אביב ישוחחו בימים הקרובים עם הבעלים אלכס שניידר וינסו לתאם עמו מועד לפגישה, שבמהלכה יציגו בפני הבוס את החלופות שלהם לגבי קביעת גובה התקציב לעונה הבאה. בהנהלה מודעים לעובדה כי התקציב יקוצץ בוודאות בצורה משמעותית, אולם עד כה טרם נקבע גובהו ועדיין לא ידוע מה יהיה גודל הקיצוץ אותו יעשה הבעלים.

שחקני הקבוצה ישובו מחר (רביעי) לאימונים ויחלו למעשה את ההכנות לקראת הדרבי ביום ראשון. כבר עתה ברור שחלקם, בעיקר אלה שמחזיקים בחוזה גבוה, לא ימשיכו בעונה הבאה. אחד מאלה שככל הנראה ייפרדו מהמועדון הוא השוער הסרבי דרגוסלב יבריץ'. בקבוצה כבר התקבלה החלטה כי אין כל כוונה להמשיך ולשלם ליבריץ' את הסכומים אותם קיבל העונה, וכבר עלו שמות של שוערים שאמורים להגיע במקומו. גורמים במועדון אישרו לוואלה ספורט כי שוערה של מכבי פתח תקווה אוהד כהן הוא אחד המועמדים המרכזיים לעמוד בין הקורות בעונה הבאה בקרית שלום. גם בקיץ האחרון היה כהן מועמד ללבוש את המדים הצהובים, מה שלא יצא לפועל. אוהדי הקבוצה העלו היום באתר "גברים בשחור" סרטון ובו הם מציגים את השער מעמדת נבדל שכבשה מכבי חיפה במשחק ביום ראשון.

השחקנים ביקרו היום בתערוכת "ליגה טרזין", המוצגת בגלריית נלי אמן בתל אביב, כחלק מפעילות התרבות שעורך המועדון לציון יום הזיכרון לחללי השואה והגבורה. התערוכה מציגה סיפורים ותמונות של ליגת כדורגל שפעלה בשנים 1942-44 במחנה טרזינשטאט (טרזין, צ'כיה), כאשר בליגה זו שיחקו אסיריו היהודים של הגטו .השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וחברי הנהלה שנכחו בתערוכה קיבלו הסברים וצפו בצילומים ובפריטים אותנטיים שנמצאים בה. לשחקני מכבי תל אביב אף הוסבר כי המועדון, שלבש בתחילת ימיו מדים בצבעי כחול-לבן, הקשיב להמלצתו של הנער יוסל'ה מירמוביץ', לימים שחקן ומאמן הנבחרת הלאומית, להחליף את צבע המדים לצהוב, על מנת לציין ולזכור את הטלאי הצהוב אותו נאלצו היהודים ללבוש על בגדיהם במהלך שהותם בגטאות.

קשר הקבוצה יוסי שבחון אמר: "יש סיפורים מדהימים על השואה, והיום אתה בא ולומד שאחרי כל מה שעברו היהודים, הם הצליחו לשים הכל בצד ולשחק כדורגל כמה פעמים בשבוע. זה מדהים לכשעצמו שבכלל חשבו על זה. צריך לזכור שאנחנו בסך הכל ממשיכים ומנציחים את מה שהם רצו לעשות וזו זכות גדולה עבורנו. מוזר לחשוב שאנשים עלו לשחק בכל משחק כשזה יכול היה להיות היום האחרון בחייהם". התערוכה נפתחה לפני מספר ימים ותוצג בגלריה למשך כחודש וחצי, בהם מציינים על לוח השנה את יום השואה ויום העצמאות ולצדם את משחקי הגמר של ליגות הכדורגל בישראל, גמר גביע המדינה וגמר ליגת האלופות בכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully