וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד: "זו העונה הטובה בחיי"

מצב הרוח המרומם בצ'לסי משפיע על פרנק למפארד: "שנות ה-30 לחיי יהיו הטובות ביותר". ארטטה מאברטון: "ג'ון טרי משחק מסוכן"

מצב רוח מרומם נרשם בצ'לסי בתקופה האחרונה, כשההצלחות השונות מעודדות את השחקנים ואת הקהל. אחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות על חשבון ליברפול ולגמר הגביע האנגלי על חשבון ארסנל - פרנק למפארד טוען כי זאת העונה הכי טובה בקריירה שלו.

"אני חושב שמבחינה אישית זו השנה הטובה בקריירה שלי", אמר הקשר האנגלי, שכבש 19 שערים ב-49 משחקים, יחד עם 11 בישולים והמון מנהיגות, "במשך העונה היו לנו עליות וירידות באופן טבעי, אבל באופן כללי אני מאוד מרוצה מהיכולת שלי. אני מקווה ששנות ה-30 לחיי יהיו הטובות ביותר. אני מנוסה יותר, מבין טוב יותר את המשחק, ויודע להתנהל נכון יותר בין משחקים".

למפארד מסביר את השיפור ביכולתו. "המאמן נותן לי לשחק יותר קדימה לאחרונה, קרוב יותר לדרוגבה", מספר למפארד, "לדברים כאלה אני מתכוון כשאני מדבר על ניסיון".

בזמן שצ'לסי ממשיכה ליהנות מתקופה מצוינת, מייקל ארטטה מאברטון בחר לבקר את סגנון המשחק של ג'ון טרי. "שופטים צריכים להגן עלינו", אמר ארטטה, "זה מצוין שהם מתירים לשחק קשוח ושומרים על הזרימה של המשחק, אבל יש תיקולים מאוחרים ומסוכנים שחייבים להעניש עליהם, כמו זה שפצע את אדוארדו או כמו אלה שג'ון טרי נוהג לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully