וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים לפלייאוף

שלשת ניצחון של ריי אלן העניקה לבוסטון ניצחון ראשון בפלייאוף, 115:118 על שיקגו, שהשווה ל-1:1 בסדרה. 1:1 גם לסן אנטוניו מול דאלאס

זהו רבותיי, ברוכים הבאים לפלייאוף. הלילה (שלישי), במשחק השני בסדרה בין בוסטון לשיקגו, קיבלו חובבי המשחק את כל מה שהם מצפים מתקופת השיא של ה-NBA: משחק צמוד, הגנות קשוחות, יכולת שיא של כוכבים משני עברי המגרש, יריבות מתוחה שרק מתפתחת, וכמובן סיומת דרמטית עם שלשה גדולה בשנייה האחרונה.

בסופו של דבר בוסטון הצליחה בקושי רב להשוות ל-1:1 את הסדרה מול שיקגו אחרי שניצחה 115:118 בזכות שלשה מדהימה של ריי אלן שתי שניות לסיום, ואחרי שני המשחקים הראשונים נדמה שעומדת להיות לנו סדרה נפלאה. ללקק את האצבעות.

במשחק נוסף שנערך הלילה הצליחה סן אנטוניו לגבור על יריבתה מטקסס, הביסה 85:104 את דאלאס והשוותה את הסדרה ל-1:1 אחרי משחק ענק של טוני פארקר.

בוסטון - שיקגו 115:118 (הסלטיקס משווים ל-1:1 בסדרה)

הסלטיקס איימו להתנפל על הבולס, להראות להם מי האלופים ולהשתלט מחדש על הסדרה, אבל זה לא כל כך פשוט כמו שהם קיוו. רק מחצית שנייה נהדרת של ריי אלן הצילה את הסלטיקס, ואחרי שהוא קלע רק 1 מ-12 במשחק הראשון, הפעם אלן היה שם עם 28 נקודות במחצית השנייה (30 בסך הכל), כולל שלשת הניצחון על הפרצוף של ג'ואקים נואה.

בן גורדון סיפק גם הוא לילה מדהים של 42 נקודות (14 מ-24 מהשדה, 6 מ-11 מהשלוש), ושתי שלושת רצופות שלו כבר העניקו לבולס יתרון 104:109, אבל בסוף היו אלה קנדריק פרקינס (16 נקודות ו-12 ריבאונדים), גלן דייויס (שיא קריירה בפלייאוף של 26 נקודות ו-9 ריבאונדים) ורג'ון רונדו (טריפל דאבל ענק של 19 נקודות, 16 אסיסטים ו-12 ריבאונדים) שהצילו את הסלטיקס מהפסד ביתי שני ברציפות.

"זה היה נראה כמו קרב פרטי בין שניהם", אמר דוק ריברס בסיום על קרב הקליעות בין גורדון לאלן שהכריע את המשחק, "הם כאילו רצו לבדוק מי השחקן הכי גדול של קונטיקט בכל הזמנים".

הבעיות של הסלטיקס נמשכו כשדוק ריברס ראה את לאון פו נוטש את המשחק עם פציעה, וגם רונדו ירד לטיפול בחדר ההלבשה (אבל חזר בסופו של דבר). בוסטון קיבלה רק 9 נקודות מהספסל הקצר שלה, דבר שיקשה עליה מאוד לקראת המשך המאבקים המתישים. פול פירס הוסיף 18 נקודות ו-8 ריבאונדים, והבטיח: "אנחנו מעודדים כי עוד לא נכנסנו לסדרה הזאת. עדיין לא הגענו לשיאנו".

הבולס, לעומת זאת, ראו את הכוכב שלהם מהמשחק הראשון, דרק רוז, סופג עבירה שנייה מוקדם מאוד ובסופו של דבר מסתפק ב-10 נקודות מאכזבות (ו-7 אסיסטים). ג'ון סלמונס הוסיף 17, בראד מילר קלע 16 למפסידים.

סן אנטוניו - דאלאס 84:105 (הספרס השוו ל-1:1 בסדרה)

אחרי ההפסד הביתי במשחק הראשון, טוני פארקר ידע שהוא חייב לקחת את הספרס על הכתפיים שלו, והלילה הוא עשה זאת שוב והמשיך את העונה המצוינת שלו. פארקר קלע 38 נקודות באחוזים מצוינים (16 מ-22 מהשדה, 27 נקודות כבר במחצית הראשונה), חילק 8 אסיסטים ולמעשה החזיר את הספרס לסדרה לבדו. "פשוט ניסיתי להיות אגרסיבי", אמר בצניעות הצרפתי, "זה היה משחק חשוב עבורנו. מאוד חשוב".

טים דאנקן קלע 13 וקלט 11, דרו גודן תרם 13 מהספסל, רוג'ר מייסון הוסיף 12, וסן אנטוניו שלטה מתחת לסלים (יתרון 28:44 בריבאונד) והסתפקה בשני רבעים דומיננטיים (הראשון והשלישי) כדי להשיג את היתרון ולהשוות את הסדרה.

ג'ייסון טרי הוליך את קלעי המאבריקס עם 16 נקודות, אבל דאלאס סבלה מיום קליעות לא מרשים במיוחד, כשהאכזבה הגדולה מגיעה מדרק נוביצקי, שאומנם סיים עם 14 נקודות, אבל רק ב-3 מ-14 מהשדה. ג'ייסון קיד קלע 14 וחילק 5 אסיסטים. המאבריקס מחפשים ניצחון ראשון בסדרת פלייאוף מאז 2006, ויקוו לנצל את יתרון הביתיות שגנבה במשחק הראשון כבר ביום חמישי, במשחק השלישי שייערך בדאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully