וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאנה דיארה: "האל קלאסיקו יכריע את התואר"

לפני המשחק נגד חטאפה (ג', 21:55, ספורט 5), קשר ריאל מדריד בונה על המשחק נגד ברצלונה כסיכוי האחרון של הלבנים לזכות בתואר

הליגה הספרדית מתקרבת אל רגעי ההכרעה שלה. אמנם לברצלונה פער מבטיח של שש נקודות בפסגת הליגה, אבל ריאל מדריד, האלופה והשנייה בטבלה, רחוקה מאוד מלהגיד נואש לגבי זכייה שלישית ברציפות בתואר. לא בכדי הלבנים רודפים זה כל העונה אחרי הקטאלנים, והשיגו 15 ניצחונות ב-16 המשחקים האחרונים שלהם, מאז ההפסד באל קלאסיקו (המשחק היחיד בו לא ניצחו היה ה-1:1 בסנטיאגו ברנבאו בדרבי נגד אתלטיקו).

המחזור ה-32 בליגה יערך באמצע השבוע (בין הימים שלישי עד חמישי) והוא יפתח עם משחקה של ריאל מדריד, שתארח בדרבי קטן את חטאפה, השוכנת בפרבר כ-50 קילומטרים מהבירה הספרדית (שידור ישיר בערוץ הספורט, 21:55). הקבוצה של חואנדה ראמוס תנסה להמשיך את הרצף המדהים שלה ולגבור על הקבוצה של ויקטור מונייז, שנוצחה בביתה ביום שבת על ידי בארסה 1:0.

בריאל יודעים שהם חייבים לשמור לפחות על פער שש הנקודות עד האל קלאסיקו שייערך בתחילת חודש מאי (3 בחודש), בו היא תארח את יריבתה השנואה. קשר הקבוצה לסאנה דיארה, שלא יוכל לקחת חלק במשחק נגד חטאפה כיוון שהוא מושעה, מאמין כי בארסה עוד תשמוט נקודות בשני משחקיה עד האל קלאסיקו נגד סביליה בקאמפ נואו ו-ולנסיה במסטאייה.

"לברצלונה שני משחקים קשים מאוד ואז יש לה משחקים בליגת האלופות", אמר דיארה, "אבל ההכרעה של התואר תיקבע במשחק בין שתי הקבוצות. כולם מחכים למשחק הזה שיהיה משחק אדיר".

צ'אבי: "בריאל מדברים על דברים היפותטיים"

בארסה עדיין נאבקת בשלוש חזיתות - אליפות והגביע הספרדי וכן ליגת האלופות. לקבוצה מחכה, שימו לב, לא פחות משבעה משחקים קריטיים תוך שלושה שבועות. זה מתחיל עם מחזור אמצע השבוע כשהיא תארח את סביליה, ביום שבת היא תתארח במסטאייה של ולנסיה. ב-28 לאפריל (יום שלישי) היא תארח את צ'לסי בחצי גמר הצ'מפיונס, ב-3 למאי תתארח אצל ריאל, שלושה ימים לאחר מכן תצא ללונדון למשחק הגומלין באלופות, בסוף אותו שבוע תארח את ויאריאל, וב-13 למאי תתמודד בגמר הקופה דל ריי נגד אתלטיק בילבאו.

"זו פריבלגיה שיש לנו לוח זמנים כה צפוף", אמר קשרה של הקבוצה, צ'אבי, שלא נשמע ממש מוטרד מלוח המשחקים העמוס מאוד של הקבוצה, "שמאפשרת לנו לזכות בתהילה. בריאל מדריד מדברים על דברים היפותטיים, בעוד אנו מדברים על דברים ריאליים. אנחנו אלה שמובילים את הליגה בספרד ולנו יש יתרון של שש נקודות בפסגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully