וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס נענשה במשחק ללא קהל

קהל הקבוצה השמיע קריאות גזעניות לעברו של באלוטלי. נשיא ההתאחדות: "עלינו לשלוח מסר". דל נרי לא ימשיך בעונה הבאה באטאלנטה

יובנטוס אמנם התנצלה פומבית על הקריאות הגזעניות לעברו של שחקן אינטר, מריו באלוטלי, במשחק בין הקבוצות ביום שבת האחרון, אבל זה לא סייע לה מספיק בית הדין של ההתאחדות האיטלקית והיא נענשה במשחק ללא קהל.

באלוטלי, שחקן נבחרת איטליה הצעירה למי ששכח, זכה לנהמות וקריאות גזעניות מחלק מאוהדי הגברת הזקנה במיוחד אחרי ובעקבות חלקו בהרחקה של טיאגו המקומי, שראה אדום ישיר אחרי שבעט בחלוץ וגם בסולי מונטארי. נשיא המועדון, ג'ובאני קובולי ג'ילי, אמר היום ש"בשם יובנטוס ובשם מרבית אוהדיה, אני רוצה לגנות את הקריאות הגזעניות. אין הצדקה או תירוץ להתנהגות כזו".

למרות זאת נשיא ההתאחדות האיטלקית, סרג'יו קמפאנה, דרש תגובה חריפה: "אסור שדבר כזה יקרה. ההפגנה הזו של גזענות, במיוחד כשהיא נעשית נגד כדורגלן איטלקית, בלתי מתקבלת על הדעת. 16 אלף משחקי כדורגל נערכים באיטליה מדי סוף שבוע ואנחנו צריכים לשלוח מסר ברור". מאוחר יותר כאמור, נשלח המסר ויובנטוס תארח משחק בית ללא קהל.

דל נרי לא ימשיך בעונה הבאה באטאלנטה

ג'יג'י דל נרי, מאמנה של אטאלנטה, לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, כך דיווח היום (שני) המועדון. דל נרי מאמן את הקבוצה מברגמו מאז שנת 2007.

"דל נרי לא יאמן את אטאלנטה בעונה הבאה", מסר נשיא המועדון אלסנדרו רוג'רי. "הוא החליט שהוא רוצה לעבור למועדון שנלחם על משהו חשוב יותר מאשר הישרדות כל שנה. לא הייתי יכול להבטיח לו שהקבוצה תגיע בעונה הבאה לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully