וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ונגר הוא ווינר"

אלכס פרגוסון מנסה לחזק את ידיו של מאמן ארסנל לקראת המשחק של התותחנים מול ליברפול (22:00, ספורט 2): "ארסנל תמיד מנסה לנצח"

וידאו: רויטרס. תרגום ועריכת וידאו: יאיר דניאל

אופטימיות היא דבר די מהותי בחיים, ובעיקר בספורט. אחרי התיקו 4:4 המדהים בין ליברפול וצ'לסי ברבע גמר גביע האלופות, שהביא להדחה של הראשונה מהמפעל היוקרתי, מנסים האדומים לאחות את השברים ולהתרכז במה שנשאר - כלומר, הליגה המקומית. עבור מרטין סקרטל, בלם הקבוצה, ההדחה עשויה דווקא לעזור לליברפול בדיעבד. "כל שחקן רצה מאוד לנצח", אמר סקרטל לאתר הרשמי של הקבוצה, "כואב שלא הצלחנו, אבל אנחנו יכולים להפוך את הכאב הזה למשהו חיובי. אנחנו צריכים להיזכר איך הרגשנו באותו משחק, כדי להבטיח שלא נרגיש ככה יותר עד סיום העונה".

ליברפול ניצבת כעת במקום השני בטבלה, עם נקודה פחות ומשחק יותר ממנצ'סטר יונייטד, וניצחון ביום שלישי על ארסנל, במשחק השלמה, יעלה אותם זמנית לפסגה. "יש לנו סיכוי טוב לזכות בפרמיירליג כי אנחנו בכושר טוב כרגע. גם ההדחה מול צ'לסי הראתה את האופי הווינרי שלנו ואת הרצון לנצח", אמר סקרטל, "אם נמשיך להציג את היכולת הזאת העונה שלנו תסתיים היטב", סיכם הבלם.

מי שכמובן יעקוב מהצד בעניין רב הוא אלכס פרגוסון, שיקווה לניצחון של התותחנים, ולא מהסס להמשיך במלחמות הפסיכולוגיות שלו ולהעניק לארסנל עוד ועוד מוטיבציה. "ארסנל תמיד מנסה לנצח", שיבח פרגוסון את יריבו, "זאת המנטרה של ארסן, הוא ווינר. אני יודע שהם ינסו לנצח, וזה כל מה שאני יכול לבקש".

ארסנל: ואן פרסי ואדבאיור ייעדרו

ונגר עצמו, אגב, מאס בכל מלחמות התקשורת והמשחקים הפסיכולוגיים. "אני רוצה לכבד את המשחק, ואנחנו המאמנים אחראים לזה", אמר ונגר, "אני סבור שמשחקי המוחות מוערכים יתר על המידה. זה אומנם חלק מהתקשורת וחלק מהמשחק, אבל אף אחד לא יודע איזו השפעה יש לזה. הרבה פעמים אני מאמין שיש לזה השפעה רעה".

בארסנל עדיין עסוקים בעיקר בהרמת המורל של השוער השני, לוקאש פביאנסקי, שביצע טעות חמורה שעלתה לתותחנים בהפסד לצ'לסי בחצי גמר גביע הליגה ביום שבת. "הוא ממש לא אשם בהפסד", אמר ונגר בהתייחסו לשוער, ומיהר להחמיאו: "יש לו את הכישרון, הוא אמיץ ואינטליגנט. אני מאמין שהוא יהיה אחד השוערים הטובים בעולם".

באשר למטרות של קבוצתו עד סיום העונה, ונגר מציין את השתיים הבולטות: "אנחנו רוצים להגיע לגמר ליגת האלופות, ולסיים במקום הרביעי, אולי אפילו השלישי בליגה. אני בטוח לקראת ההמשך, אנחנו צריכים לאסוף אות עצמנו ולהילחם על שני התארים הללו".

החדשות הרעות של התותחנים מגיעות מכיוון ההתקפה. שני החלוצים המובילים של הקבוצה, עמנואל אדבאיור ורובין ואן פרסי, פצועים ולא יטלו חלק במשחק החשוב. מי שצפוי לשוב להרכב של ונגר הוא המגן, בקארי סאנייה.

עדכון ראשון: 20.4, 17:24
עדכון אחרון: 21.4, 8:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully