וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הודח מטורניר ברצלונה

המחבט מספר אחד של ישראל נכנע בשתי מערכות לחוזה אקאסוסו הארגנטינאי 6:4 7:5, ועף בסיבוב הראשון. אנדרייב ניצח את ספי

לאחר שהסתיים לו טורניר החימר במונטה קרלו, נפתח היום (שני) הטורניר בברצלונה (סך פרסים: 2 מיליון דולר) בו ינסה רפאל נדאל להשלים דאבל נאה תוך שבוע. דודי סלע פתח את הופעתו בטורניר נגד חוזה אקאסוסו הארגנטינאי. השניים נפגשו עד היום רק פעם אחת, אז ניצח הארגנטינאי בן ה-26.

המערכה הראשונה הלכה עם המדורג 45 בעולם, ששבר את סלע פעמיים וניצח 4:6, תוך שהישראלי מפספס שלוש הזדמנויות שבירה. את המערכה השניה פתח סלע כמו שצריך, וכבר הוביל 2:5, אלא שבשלב הזה התפרק לגמרי המחבט מספר אחד של ישראל, ואקאסוסו ניצל זאת כדי לנצח בחמשת המשחקונים הבאים, ובמשחק כולו - 4:6, 5:7. בשלב הבא ישחק הארגנטינאי נגד פרננדו גונזאלס.

איגור אנדרייב, המדורג 12 בטורניר, נזקק לשלוש מערכות כדי לנצח את אנדראס ספי, 3:6, 6:3, 5:7, ובסיבוב השני הוא יפגוש את אלברטו מרטין, שניצח את מרק ג'יקל 3:6, 4:6. ינקו טיפסארביץ' הסרבי גבר על אלברט מונטאנס הספרדי 4:6 6:7 אחרי שעתיים של משחק, ובסיבוב הבא יחכה לו ראדק סטפאנק או ג'יזרמו גאריסה לופז.

ניקולס אלמגרו העפיל לסיבוב השני, אחרי שוויקטור הונסקו פרש במערכה השלישית. הרומני ניצח את המערכה הראשונה 3:6, והפסיד לספרדי 6:7, אבל במערכה האחרונה, במצב של שוויון 2:2 נטש את המשחק. פוטיטו שטראסה האיטלקי גבר על ארנסט גולביס 6:4, 3:6, 3:6. בדרבי ספרדי ניצח סנטיאגו ונטורה את מרסל גראנוירס 6:7, 3:6. גם כריסטוף רוחוס הבלגי בסיבוב הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully