וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי הכדורגל צריך להסתדר בלי מכבי ת"א"

למכבי ת"א נמאס מטעויות השיפוט, טוענים ש"לא סופרים אותנו" ומאיימים לא להופיע לדרבי: "לא רוצים אותנו בליגה? אין בעיה, נדאג לזה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

במכבי תל אביב מרגישים הבוקר (שני) שהגיעו מים עד נפש, וזאת לאחר טעות שיפוט נוספת שאירעה אמש בתיקו 1:1 מול מכבי חיפה, שהביאה לאישור שער השוויון של פאנטני מעמדת נבדל ברור. במכבי זועמים על הקוון עבד אל-עוברה על שלא הניף דגל לנבדל, לאחר שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו בבירור שפנטאני היה בעמדת נבדל ברורה בעת כיבוש השער.

"כל האופציות לפעולה פתוחות"

גורמים בהנהלת המועדון זעמו במהלך הלילה והבוקר, וטענו שהפעם חייב להיעשות משהו קיצוני בכדי לזעזע את כל המערכות הקשורות בעניין. אחת האופציות היא לא להופיע לדרבי הקרוב, גם כאשר העונש על כך הוא הורדת שלוש ליגות, ועל אף שבמשחק מול הפועל ת"א תשפוט שלישיית שופטים מקפריסין. אופציה נוספת היא להופיע עם קבוצת הנוער של המועדון במחאה על עוולות השיפוט שעברו כל גבול כנגד מכבי העונה.

"מבחינתנו כל האופציות לפעולה פתוחות, צריך לעשות משהו דרסטי, טעויות השיפוט הנוראיות האלה כורתות את הענף עליו כולנו יושבים", אמר הבוקר לוואלה! ספורט גורם בהנהלת המועדון. "מדובר בספורט, ובספורט הדברים צריכים להיקבע על כר הדשא בצורה ספורטיבית. במקרה של מכבי תל אביב העונה, הדברים לא נקבעים בצורה ספורטיבית, וזה על הגבול של במתכוון נגדנו. אם לא רוצים את מכבי תל אביב בליגה, אין שום בעיה, נדאג לזה. אולי הכדורגל בישראל צריך להסתדר בלי מכבי תל אביב, נראה את ליגת העל מסתדרת עם שאר הקבוצות בלי מכבי. אנחנו לא פוחדים לרדת ליגה, גם לא שתי ליגות, שאף אחד לא ידאג לנו, נעלה בחזרה מהר מאוד, אי אפשר לשתוק יותר", אמר הגורם.

"מדברים על שיפוט אחיד, אבל אם סקוט סילי קיבל בשבוע שעבר אדום בסכנין אחרי שליטף את יא יא פטי, למה בירם כיאל לא הורחק אחרי שדחף בפראות את מישאלוב על הקו החצי? את זה פתאום אף אחד לא ראה, מעניין שהפעם השופט הרביעי לא אמר מילה", אמרו במכבי.

המנג'ר אבי נמני אמר אמש בסיום המשחק: "יכולים להגיד עלינו בכיינים ויכולים להגיד מה שרוצים, יש עובדות בשטח ומה שקורה איתנו מבחינת טעויות השיפוט לא קרה מעולם לשום קבוצה ולא יקרה גם בעתיד. מסתבר ששוב מדובר באותו קוון (אל עוברה, ר"ב), אותו בחור שטועה וממשיך לטעות".

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, שנכח במשחק, פנה לראשי מכבי תל אביב ואמר להם שבפעם הבאה שיונפו ביציע כרזות ושלטים כנגד ההתאחדות, הקבוצה תספוג קנס כספי. "כבוד יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, מתעסק בשלטים שהניפו האוהדים שלנו לפני המשחק, במקום להתעסק בשיפוט ובמה שחשוב באמת, אבל זה לא מפתיע כי מכבי תל אביב הרי לא קיימת כלל בהתאחדות, למעט אביב בושינסקי שיושב כנציגנו בהנהלת ההתאחדות. אין לנו אף אחד בוועדות, אף נציג במזכירות ולא סופרים אותנו בכלל, זה הרי הכל מגמתי. מה כבר אפשר לעשות?", הוסיפו במכבי.

מנכ"ל המועדון עוזי שעיה שוחח לאחר המשחק עם מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר שהבטיח לו שהנפת הדגל שלא היתה של הקוון אל-עוברה תיבדק.

ומה עם הכדורגל?

בתוך כך דיברו במועדון גם על הצד המקצועי במשחק אמש מול חיפה. "המחצית הראשונה שלנו היתה טובה יותר, החצי השני היה פחות טוב כמובן. צריך לזכור שאחרי הכל לא הפסדנו, למרות טעות השיפוט. אם על הספסל של מכבי היה עומד אתמול אלי גוטמן, הפרשנים היו אומרים 'עקצנו את חיפה בהתאם לתכנית המשחק שלנו וירדנו להתגונן בצורה מסודרת', אבל כשמדובר במכבי אז נוח לדבר ולהגיד כל מיני דברים אחרים", אמרו במועדון.

מי שנראה לא מרוצה אתמול היה הקשר יוסי שבחון, שהוחלף בדקה ה-66. שבחון היה מופתע מאוד כשהונף השלט עם מספר חולצתו וכעס מאוד על החילוף, כי הרגיש מצוין ורצה להמשיך ולשחק.

מלבד סקאוט מטעמה של קבוצת לוקרן הבלגית שבא לעקוב אחרי דולי ג'ונסון ויובל שפונגין ולא ממש התרשם, נכח ביציע הכבוד גם יאקו יאנוס, המנג'ר הטכני של המועדון ההונגרי ואשאש. יאנוס הוא האחראי על אקדמיית הכדורגל של ואשאש, בה משחקים נערים בגילאי 15-16, כאשר בעתיד צפוי להיות שיתוף פעולה ואולי גם הליך של העברת שחקנים בין המועדון ההונגרי למכבי תל אביב.

במהלך המשחק נמנעה תקרית אלימה, וזאת לאחר שאיליה יבוריאן נכנס על חשבונו של מאור בוזגלו. מספר אוהדים מחו על החילוף, ומכיוון היציע נשמעו קריאות בוז לעבר נמני. בתגובה קמו מספר אוהדים מתחתית שער 1, ניסו להגיע לכיוונם ואיימו עליהם. בסופו של דבר נמנעה התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully