וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים ראש בראש

ריאל מנסה בעזרת מומנטום מצוין לרדוף אחרי ברצלונה. במחזור אמצע השבוע היא מקבלת הזדמנות טובה לעשות זאת. אנחנו עם הנתונים הסטטיסטיים

האליפות בספרד ממשיכה להתחמם, והנה אנחנו מקבלים מחזור באמצע השבוע שעשוי לשנות במשהו את הקרב הגדול בין ברצלונה לריאל מדריד על האליפות. הפער, אנחנו מזכירים, עומד עדיין על שש נקודות לקטלונים, אך הכל יכול להשתנות כאשר בארסה מארחת לקרב קשה את סביליה ואילו ריאל מדריד פוגשת את חטאפה, מולה התקשתה מעט ברצלונה לתפקד בסוף השבוע האחרון. הנה כמה נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט על מי להמר.

ברצלונה – סביליה

מאזנים – ברצלונה המדורגת ראשונה ניצחה העונה ב-25 משחקים, סיימה בשלושה בתיקו והפסידה בשלושה נוספים (83.87 אחוזי הצלחה); סביליה המדורגת שלישית ניצחה ב-17 משחקים, סיימה בשישה בתיקו והפסידה בשמונה משחקים (61.29 אחוזי הצלחה).

בית/חוץ – בארסה הפסידה העונה רק פעם אחת בבית, היא כובשת הרבה יותר מכל קבוצה אחרת בבית (54 שערים) וסופגת הכי פחות (עשרה שערים); סביליה, באופן די מפתיע, הפסידה פחות בחוץ מאשר בבית (שלושה הפסדים בחוץ לעומת חמישה בבית). מה שעוד מפתיע זה שמאזן השערים שלה זהה בבית ובחוץ (15:22).

מומנטום – בארסה מגיעה אחרי 0:1 על חטאפה בשבת, ועוד קודם לכן סיימה ב-1:1 נגד באיירן (בצ'מפיונס), ניצחה 0:2 את רקראטיבו, הביסה 0:4 את באיירן (במשחק הראשון בצ'מפיונס) וגברה 0:1 על ויאדוליד. בסך הכל בארסה ניצחה בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים (בכל המסגרות); סביליה הפסידה במחזור האחרון 3:1 לולנסיה, עוד קודם לכן הפסידה 1:0 לחטאפה, ניצחה 0:1 את רקראטיבו, הביסה 1:4 את ויאדוליד וסיימה ב-2:2 נגד מלאגה.

הערכה – ברצלונה תאבד נקודות ותאפשר לריאל להתקרב אליה.

ריאל מדריד – חטאפה

מאזנים – ריאל מדריד המדורגת שנייה ניצחה העונה ב-23 משחקים, סיימה בשלושה בתיקו והפסידה בחמישה נוספים (77.41 אחוזי הצלחה); חטאפה המדורגת במקום ה-15 ניצחה העונה רק בשמונה משחקים, סיימה בעשרה בתיקו והפסידה ב-13 (36.55 אחוזי הצלחה).

בית/חוץ – מבין חמשת ההפסדים של ריאל מדריד, רק אחד מהם היה בבית, היא הכובשת השנייה במשחקי הבית, אך הסופגת השלישית בטיבה; חטאפה, באופן מפתיע, הפסידה פחות בחוץ מאשר בבית (שישה הפסדי חוץ לעומת שבעה בבית). חטאפה כובשת בחוץ יותר מהקבוצות המדורגות מעליה ומתחתיה.

מומנטום – ריאל מדריד ניצחה במחזור האחרון 0:1 את רקראטיבו, ניצחה 0:2 את ויאדוליד, ניצחה 0:1 את מלאגה, הביסה 0:3 את אלמריה והביסה 2:5 את אתלטיק בילבאו (15 ניצחונות ב-16 משחקי הליגה האחרונים); חטאפה הפסידה 1:0 לבארסה במחזור האחרון, עוד קודם לכן היא ניצחה 0:1 את סביליה, הפסידה 4:1 לולנסיה, ניצחה 1:2 את רקראטיבו והפסידה 1:0 לויאדוליד.

הערכה – ריאל מדריד תשיג ניצחון גדול שיצמק את הפער בצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully