וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך כל הקסם

סל ניצחון של איגודאלה העלה את פילדלפיה ל-0:1 מול המג'יק. אטלנטה הביסה את מיאמי, דנבר את ההורנטס והלייקרס ניצחו את יוטה

אחרי ערב ראשון נהדר בפלייאוף 2009 אמש (שבת), המשיכה ליגת הכדורסל הטובה בעולם לספק לנו עוד סיבות לא לישון בלילה, או לקום בארבע בבוקר ולחפש אחרי תוכנה סינית בה נוכל לראות את המשחקים המשודרים. הלילה השני נפתח במשחק בין לוס אנג'לס לייקרס ויוטה ג'אז - המועמדת הוודאית לאליפות, והמועמדת הוודאית לעוף בסיבוב הראשון.

המשחק פחות או יותר נראה בדיוק ככה. הלייקרס פתחו פער כבר מהפתיחה, ושמרו עליו בקלילות עד הסיום, ועד הניצחון 100:113. את הפתעת הערב סיפקה פילדלפיה (השישית במזרח), שניצחה בחוץ את אורלנדו 98:100 ומחקה את יתרון הביתיות שלה. מי שניצלה היטב את יתרון הביתיות הייתה אטלנטה (הרביעית במזרח), שהביסה את מיאמי 64:90. במשחק נוסף שהיה חד צדדי, רק במערב, הביסה דנבר את ניו אורלינס 84:113.

לוס אנג'לס לייקרס - יוטה ג'אז 100:113 (0:1 ללייקרס)

את העונה הרגילה סיימה יוטה באופן מאכזב למדי. סדרת הפסדים דרדרו את הג'אז כל הדרך למקום השמיני במערב, שמשמעותו פגישה עם לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הסדרה בין השתים נפתחה הערב (ראשון), כשאפילו ג'רי סלואן הודה כי לקבוצתו אין הרבה סיכויים להפתיע. מסתבר שהמאמן הוותיק הוא לא רק מאמן גדול, כי אם סוג של נביא. יוטה התפרקה לחלוטין במשחק הראשון בעיר המלאכים, ואם תמשיך ביכולת הזו, לא מן הנמנע כי הסדרה תסתיים כעבור ארבעה או חמישה משחקים בלבד.

הלייקרס נטלו את ההובלה כבר מהפתיחה, כשהם נעזרים בדקות טובות של טרבור אריזה המצוין. קובי הוסיף את היכולת הקבועה שלו, ולוס אנג'לס ירדה בסיום הרבע עם יתרון 19:30. הרבע השני המשיך בדיוק באותה מגמה, כשפאו גאסול תורם את השלו, ועם אחוזים מצוינים מחוץ לקשת ירדה סגנית האלופה לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח, 40:62. הג'אז, שבהחלט כאבו את חסרונו של ממט אוקור הפצוע ניסו לחזור למשחק ברבע השלישי, והכניסו כדור אחר כדור לקרלוס בוזר, שסוף סוף גם סיפק את הסחורה. אלא שאריזה המצוין דאג שהיתרון יישאר דו-ספרתי, ול-12 הדקות המכריעות עלו הלייקרס ביתרון 73:86.

יוטה ניסתה לחזור, אבל החטאות של קירילנקו ודרון וויליאמס ברבע האחרון לא ממש השאירו לה סיכוי, וקובי בריאנט, מי אם לא הוא, היה שם כדי לסגור עניין. בריאנט גם היה הקלע המוביל של הלייקרס עם 24 נקודות ו-8 אסיסטים, בעוד אריזה הנהדר הוסיף 21 (8 מ-10 מהשדה), וגאסול סיים עם 20 ו-9 ריבאונדים. מהעבר השני, קרלוס בוזר הוביל את הג'אז עם 27 ו-9 ריבאונדים, בעוד דרון וויליאמס סבל מערב קליעה נוראי (16 נקודות ב-4 מ-14 מהשדה), אך הוסיף 17 אסיסטים.

אורלנדו מג'יק - פילדלפיה 76' 100:98 (1:0 לפילדלפיה)

אנדרה איגודאלה היה האיש שהוביל את הסוונטי סיקסרס אל המקום השישי במזרח, והוא גם האיש שעלול להוביל אותה לחצי הגמר באיזור הזה, אחרי שסל הניצחון שלו מחק את יתרון הביתיות של המג'יק בסדרה. זה קרה 2.2 שניות לסיום, כאשר איגודאלה לקח אחריות בהתקפה האחרונה במשחק, ומה שהיה כל כך צפוי - גם קרה בסופו של דבר, ופילדלפיה ניצחה 98:100.

בערך חצי שעה לפני אותה זריקה, דברים נראו כל כך טוב עבור המג'יק, שנחשבו לפייבוריטים ברורים לניצחון בסדרה הזאת. דוויט הווארד עמד בכל המטלות והוביל את אורלנדו ליתרון 61:79 בשלהי הרבע השלישי, אבל אז הוא נאלץ לרדת לטיפול בחדר ההלבשה מאחר וסם דלמברט שרט ופצע אותו בשתי עיניו. כשהווארד חזר, פילדלפיה כבר רצה ל-0:8 ברבע הרביעי, והישוותה בסופו של דבר ל-91:91. הווארד התעורר במאני טיים, ודאנק שלו החזיר את המג'יק ליתרון 95:98, אלא שדוניאל מרשאל הישווה בשלשה ואיגודאלה דאג לשאר.

איגודאלה הוביל את קלעי פילדלפיה עם 20 נקודות (10 מ-23 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. לואיס וויליאמס עזר לו עם 18 נקודות (7 מ-11 מהשדה), אנדרה מילר סיים עם 15 (7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) ותדאוס יאנג תרם 14. דוויט הווארד סיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 31 נקודות (וגם 16 ריבאונדים) עבור המג'יק. קורטני לי הוסיף 18, ראפר אלסטון ורשארד לואיס סיימו עם 15 כל אחד.

אטלנטה הוקס - מיאמי היט 64:90 (0:1 לאטלנטה)

ה"פיליפס ארינה" שבו בוסטון כל כך התקשתה בפלייאוף של השנה שעברה, היה גדול מדי על החבורה של דווין וויד, שדווקא במעמד הזה הציגה את אחד המשחקים הגרועים ביותר שלה העונה.

ג'וש סמית דאג לשמור על האווירה החגיגית במיוחד באטלנטה, וקצת לפני שהקהל שלו התחיל להשתעמם הוא דאג להצגה הכי טובה בעיר והוביל את ההוקס ליתרון של 18:35 בדרך ל-39:59 בהפסקה. חוץ מוויד, אף אחד במיאמי לא הגיע למשחק הזה וגם הכוכב הגדול של ההיט סיים עם 11 נקודות פחות מהממוצע העונתי שלו. בכלל, מיאמי קלעה רק ב-37 אחוזים מהשדה, מה שאיפשר למארחים להמשיך ולהשתעשע גם במחצית השניה ללא כל חשש, והפער רק הלך וגדל.

ג'וש סמית הוביל את קלעי אטלנטה עם 23 נקודות (9 מ-14 מהשדה) ו-10 ריבאונדים, ג'ו ג'ונסון קלע 15, אל הורפורד 14, מייק ביבי (9 אסיסטים), זאזה פאצ'וליה (10 ריבאונדים) ומרווין וויליאמס הוסיפו 10 נקודות כל אחד. דווין ווייד (8 מ-21 מהשדה) קלע 19 נקודות להיט ומייקל ביזלי (10 נקודות ו-10 ריבאונדים) היה השחקן השני בלבד מהקבוצה הזאת שהשיג דאבל-פיגרס.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

דנבר נאגטס - ניו אורלינס הורנטס 84:113 (0:1 לדנבר)

זה היה ערב של שיאים ב"פפסי סנטר", כשצ'ונסי בילאפס הוביל את הנאגטס עם שמונה שלשות מתשע נסיונות, שהצטרפו לסטטיסטיקה של 36 נקודות ו-8 אסיסטים. זה גם ניצחון הפלייאוף השני בגודל ההפרש שלו עבור דנבר בכל הזמנים.

המחצית הראשונה עוד הייתה שקולה יחסית והסתיימה ב-47:55 למארחים, אבל ה"התפוצצות" הגיעה ברבע השלישי, אז בילאפס תרם ארבע שלשות וסימן לאורחים שכדאי להם להתכונן כבר למשחק הבא. דנבר השיגה ריצת 0:21 כאשר בסיומה היא כבר הובילה 69:95.

מלבד בילאפס, ג'יי.אר סמית קלע 19 לדנבר, כרמלו אנתוני ולינאס קלייזה סיימו עם 13 כל אחד. כריס פול (7 מ-19 מהשדה) הוביל את ההורנטס עם 21 נקודות ו-11 אסיסטים, פג'ה סטויאקוביץ' קלע 13 ודייויד ווסט סיים עם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully