וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני נגד השופטים והתקשורת

מנג'ר מכבי ת"א יצא בהתקפה חריפה אחרי ה-1:1 נגד מכבי חיפה, שכבשה מעמדת נבדל: "מה שקורה עם השיפוט לא היה ולא יהיה לעולם. פרשנים ועיתונאים עוברים על זה לסדר היום כי הם אוהדי הפועל". גורמים בהנהלה מאיימים לא להתייצב לדרבי

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מנג'ר מכבי תל אביב, אבי נמני, יצא הערב (ראשון) להתקפה חריפה על השופטים ועל התקשורת, דקות אחרי משחקה של קבוצתו נגד מכבי חיפה, התמודדות שהסתיימה ב-1:1, והאשים פעם נוספת את אנשי המשרוקית באיבוד הנקודות של קבוצתו.

נמני: "יכולים להגיד שאנחנו בכיינים, אבל יש עובדות"

מלבד אבי נמני, גם ראשי מכבי תל אביב לקחו קשה את עניין השיפוט במשחק בבלומפילד. גורמים בקבוצה הודיעה כי ינקטו בצעדים לאור ה"קיפוח" כהגדרתם, כאשר בחדרי חדרים הוזכרה אופציה לא להופיע לדרבי נגד הפועל תל אביב במרכזו של המחזור הבא. בכל מקרה, שלישית שופטים מקפריסין אמורה לשפוט במשחק הזה.

יוסי שבחון הופתע מאוד כשהוחלף במחצית השנייה. הקשר כעס מאוד על החילוף, כי הרגיש טוב ורצה להמשיך.

שער השוויון של תמבינקוסי פאנטיני האורח נכבש מעמדת נבדל 13 דקות לסיום המשחק ונמני אמר: "לצערי אני שוב צריך להתעסק בדברים שלא קשורים לכדורגל. היה משחק טוב, קצב טוב, היו הזדמנויות בשני הצדדים ובסופו של דבר המשחק שוב מוכרע בהחלטה שגויה של שופט או קוון".

"יכולים להגיד עלינו מה שרוצים ושאנחנו בכיינים, אבל יש עובדות בשטח ומה שקורה איתנו מבחינת השיפוט זה דבר שלא היה וגם בעתיד לא יקרה לעולם לשום קבוצה אחרת", הוסיף נמני בכתב האישום, "מסתבר ששוב מדובר באותו קוון (עבד אלעוברה), אותו בחור שטועה וממשיך לטעות. אלו דברים שחוזרים על עצמם. אני חושב שהשיפוט של תבריזי היה טוב מאוד, אני לא מבקר אותו. האשמה היא לא שלו, אלא של הקוון שהכשיל אותו. זה חבל כי יכולנו לנצח. אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה".

נמני דיבר גם על המשחק, אבל התעקש להמשיך בנושא השיפוט: "אנחנו תמיד באים לנצח וכך נגיע לדרבי. גם מול מכבי חיפה לא הגענו כדי לא להפסיד ועובדה שהובלנו כמעט עד הסיום. אם לא אותה טעות של הקוון יכול להיות שגם היינו מנצחים הערב.

"תמיד יכול להיות יותר טוב. עברנו שבוע לא קל. הרבה שחקנים נפצעו לנו במהלך השבוע. לצערי גם מאור וגם גיז'רמו פצועים. הם עלו לשחק עם הפציעות וכך גם יבוריאן. הם ביקשו לשחק ועלו עם זריקות וזה יאמר לזכותם. כל מי ששיחק נתן את המקסימום.

"אני רוצה לחזור לנושא השיפוט ולהגיד דברים מאוד חשובים. זה אולי יפתיע את מי שנמצא כאן וחלק ממכם אולי צוחקים כי חלקכם אוהדים של הפועל תל אביב. יש הרבה מאוד פרשנים ועיתונאים והרבה כתבי אינטרנט שהם אוהדי הפועל תל אביב בנשמתם. זה לכשעצמו לא רע, אבל הם נותנים לטעויות השיפוט לעבור לסדר היום כי מדובר במכבי תל אביב. זה חומר למחשבה לכולם".

אגב, כשצוות השופטים יצא מחדר ההלבשה נאמר להם על ידי אנשי מכבי תל אביב שהשער של מכבי חיפה נכבש מעמדת נבדל, אבל הקוון שלא הניף את הדגל, עבד אל עוברה, התעקש שוב ושוב: "לא היה נבדל. באיגוד אמרו לי שלא היה".

משה מישאלוב אמר: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, במיוחד אחרי שבמחצית הראשונה שיחקנו טוב, בשנייה היינו פחות טובים אבל נלחמנו, קיבלנו שער מטעות של הקוון, חבל שלא ניצחנו. במחצית השנייה ירדנו לאחור כי זה היה טבעי שחיפה ילכו קדימה כי הם רצו להשוות, ואנחנו היינו חייבים להסתגר קצת".

לגבי הדרבי מול הפועל תל אביב במחזור הבא אמר מישאלוב: "יש לנו חשבון להחזיר לאוהדים שלנו, יש לנו שבוע להתכונן לדרבי, ויש לנו מאמן שיכין אותנו היטב למשחק הזה. למרות שאתם אומרים שהעונה שלנו הסתיימה, צריך לזכור שאנחנו ספורטאים ורוצים לנצח בכל משחק, מעבר לזה יש לנו גם פרימיות על ניצחונות וזה כסף לפרנסה שלנו. בטבע שלנו אנחנו באים לנצח ואנחנו לא באים לקלקל לאף אחד שום דבר

על הרחקתו של נמני שלא ישב על הספסל אמר מישאלוב: "מהמקום שהוא ישב יכולנו לשמוע את ההוראות שלו, הוא גם העביר לנו את כל ההוראות לפני המשחק אז ידענו כל מה שצריך לעשות, ואנחנו משתדלים לבצע את זה על הצד הטוב ביותר".

לוי: "כל נקודה חשובה"

מכבי חיפה הציגה הערביכולת בינונית שלא הספיקה לה לנצח את מכבי תל אביב. שער של תמבינקוסי פאנטיני 13 דקות לסיום העניק לירוקים 1:1, תיקו שאמנם הצמיד אותם להפועל תל אביב כשלשתיהן 53 נקודות, אבל השאיר אותם במקום השני בגלל יחס שערים פחות טוב מזה של האדומים.

"החצי הראשון לא היה טוב והשני מצוין. היו לנו הרבה הזדמנויות ובסופו של דבר הנקודות התחלקו", סיכם אלישע לוי, "כל נקודה חשובה ואני לא מאוכזב מהדרך. אני לא חושב שהעובדה שירדנו למקום השני תשפיע וגם אם היינו מנצחים שום דבר לא היה נגמר.

לוי התייחס גם להחמצה של שלומי ארבייטמן שלוש דקות מהפתיחה: "אם הוא היה מבקיע בהתחלה הכל היה נראה אחרת. הוכחנו בחצי השני שבאותו מערך אנחנו יכולים ללחוץ קדימה. ידעתי שמכבי תבוא יותר משוחררת ושהיא יכולה לשלוח הרבה כלים קדימה".

לפני המשחק שוחח הנשיא יעקב שחר עם השחקנים. זאת אחת הפעמים היחידות העונה בהן עורך שחר אסיפה לפני המשחק. "תעשו הכל כדי לנצח את המשחק הזה", ביקש שחר. לאחר המשחק הסתפק שחר בלחיצות יד. גורם בחיפה אמר: "הגיע לנו לנצח וחבל שלא גילינו יותר נחישות. כל שער כאן יכול להכריע את האליפות".

בקבוצה התאכזבו מליאור רפאלוב שאיבד כדורים ולא היה מרוכז. במהלך המשחק עודד שלומי ארבייטמן את בירם כיאל לאחר שהאחרון שגה ואיבד כדור, מה שלא הוסיף לקבוצה שנראתה לחוצה אחרי שער היתרון של מכבי תל אביב. כיאל זכה למחמאות כשגילה לחימה ונחישות בשלבים מסוימים של המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully