וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: חלוקת נקודות בסופרקלאסיקו

פאלרמו העניק לבוקה ג'וניורס יתרון בדרבי הגדול, אך גז'ארדו קבע 1:1 עבור ריבר פלייט בכדור חופשי. ולז ראשונה בזכות 0:2 על ארסנאל

עם כל הכבוד לחילופי המקומות התכופים של ולז סרספילד, קולון ולאנוס בפסגת הליגה הארגנטינאית, המחזור העשירי בסוף השבוע עמד בסימן הסופרקלאסיקו בין בוקה ג'וניורס לריבר פלייט. גם כששתי קבוצות הפאר לא מצויות בעונה מדהימה, עדיין מדובר באחד המשחקים המסקרנים והחשובים ביבשת. הערב (ראשון) הסתיים הדרבי בבומבונרה בתיקו 1:1, כשמרטין פאלרמו כובש עבור בוקה ומרסלו גז'ארדו משווה למיז'ונריוס.

בצמרת הגבוהה שמרה ולז על המקום הראשון אחרי 0:2 נגד ארסנאל, בעוד קולון ניצחה אף היא, 0:1 בחוץ את אינדפנדיינטה, ושהתה בפסגה למשך 24 שעות בלבד. הקבוצה השניייה של אווז'אנדה, ראסינג קלוב, ממשיכה בהתאוששות והניצחון 0:1 על באנפילד היה השלישי שלה ברציפות.

בוקה ג'וניורס - ריבר פלייט 1:1

אחרי שני ניצחונות קודמים של 0:1 על היריבה השנואה, אוהדי הבוסטרוס קיוו לחגוג הפעם בגדול בבומבונרה, על אף העונה המאכזבת שלהם עד עתה בליגה. חואן רומן ריקלמה ולוסיאנו פיגרואה הפצועים נותרו מחוץ לסגל של קרלוס איסצ'יה, בעוד בצד השני פתח בחוד כריסטיאן פביאני והיהודי הצעיר אייל שטרכמן נותר על הספסל. במשך 90 הדקות.

בוקה הייתה עדיפה במחצית הראשונה והתנהלה קרוב לשער של דניאל וגה, כשהמצב המסוכן ביותר הגיע מבעיטה של בטאגליה שפגעה בשחקן הגנה וכמעט חדרה פנימה בדקה ה-35. בדקה ה-58 הגיע סוף סוף שער במשחק, כשמרטין פאלרמו ירה כדור חד מ-20 מטרים והראה לדייגו מראדונה שהוא אכן ראוי לזימון לנבחרת ארגנטינה. ריבר לא ויתרה, ועשר דקות לאחר השער של 'אל לוקו' היה זה 'אל מונייקו' (הבובה) מרסלו גז'ארדו שסובב באומנות כדור חופשי לרשת של פאטו אבונדאנסיירי. התיקו רק מחזק את הבחירה של בוקה בליברטדורס על פני הליגה, בעוד ריבר עשויה להישאר ללא כלום בהמשך השבוע.

ולז סרספילד - ארסנאל 0:2

הקבוצה של ריקרדו גארקה עדיין ללא הפסד וספגה רק חמישה שערים העונה, אם כי היכולת שלה עדיין לא תואמת את זו של אלופה אמיתית. הרנן לופז האורוגוואי המשיך בשרשרת הכיבושים שלו, כשסידר את הראשון של ולז בדקה ה-44. לאנדרו קורונל נעץ את השני בדקת הסיום, אחרי שבמחצית השנייה החמיץ חברו חואקין לאריביי מהנקודה הלבנה. הבישורה הרעה של ולז הגיעה ממקסי מוראלס, שנפצע במהלך המשחק ויחמיץ את הקרב המסקרן מול קולון בשבוע הבא.

אינדפנדיינטה - קולון 1:0

אסטבן פוארטס הוותיק והטוב ממשיך להחזיק את קולון ואנטוניו מוהאמד בצמרת, עם חלומות על אליפות ראשונה בהיסטוריה. הקבוצה מסנטה פה ניצלה את היריבה חסרת היציבות ושער של פוארטס בדקה ה-77 הכריע את המשחק ורשם הפסד שני לחובתו של אמריקו גאז'גו מאז מונה למאמן אינדי.

ראסינג קלוב - באנפילד 0:1

"בחלומות הוורודים שלי לא ציפיתי לכזה רצף", אמר לאחר המשחק ריקרדו קארוסו-לומבארדי, מאמן ראסינג שראה את שחקניו משיגים ניצחון שלישי ברציפות וסוגרים חמישה משחקים ללא שער חובה. אדריאן לוסרו הבקיע שער מוקדם (9) ושלח את אוהדי 'לה אקדמיה' לחגוג עוד צעד בבריחה ממלתעות הירידה.

חימנסיה לה פלטה - רוסאריו סנטרל 1:1

לאחר התפטרותו המפתיעה של ריינאלדו מרלו וכשהמאמן החדש מיגל אנחל רוסו צופה עדיין מהיציע, חילצה רוסאריו סנטרל נקודה בלה פלטה. חואן קואבס כבש לזכות המארחים בדקה ה-74, אבל קילי גונזאלס הוותיק השווה בבעיטה חדה מחוץ לרחבה בדקה ה-80.

הורקאן - ארחנטינוס ג'וניורס 1:4
להורקאן: קרלוס אראנו (29), מריו בולאטי (57), ססאר גונזאלס (80), פטריסיו טוראנסו (86). לארחנטינוס: גבריאל האוצ'ה (28)

חימנסיה חוחוי - אסטודיאנטס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully