וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נצרת דחתה את החגיגות של ב"ש ועכו

הקבוצה של אלי מחפוד ניצחה 0:1 את הפועל ר"ג ולא איפשרה לשנייה ולשלישית בטבלה לעלות באופן רשמי. רעננה גברה 1:2 על קרית אתא

חגיגות העלייה לליגת העל של הפועל חיפה עשו חשק לשאר קבוצות הצמרת, והערב (ראשון) ציפו בהפועל באר שבע והפועל עכו בכליון עיניים להפסד של מכבי אחי נצרת, השישית בטבלה, כדי שיוכלו לפתוח שמפניות ולהבטיח באופן סופי את מקומם בליגה הבכירה. הקבוצה מנצרת דחתה לשתיים את החגיגות בשבוע נוסף, כשגברה בעילוט על הפועל רמת גן הרביעית 0:1. הפועל רעננה נצמדה לרמת גן ושמרה על פער שמונה הנקודות מנצרת במקום החמישי, בזכות ניצחון דרמטי 1:2 על עירוני קרית אתא האחרונה. במחזור הבא תגיע אחי נצרת לרעננה, למשחק שיבהיר את כוונותיה לקראת השלבים המכריעים.

מכבי אחי נצרת - הפועל רמת גן 0:1

אלי מחפוד ציין את משחקו השני כמאמן נצרת, והפעם זכה למתנה בדמות שלוש נקודות מצד שחקניו וביסוס המקום השישי. ביום רביעי מצפה למארחים התמודדות מסקרנת ברבע גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, והערב במפגש עם הקבוצה שגרמה לא מעט צרות לירוקים בסיבוב ט' של הגביע, עשו את העבודה בזכות פנדל מוצלח של המחליף חיים סילבס שתי דקות לסיום. יקיר שינה המקומי הורחק בתוספת הזמן, אך זה לא מנע מהפועל רמת גן להפסיד בפעם השנייה ברציפות ולהכניס עצמה למעט לחץ לקראת סיום העונה.

הפועל רעננה - עירוני קרית אתא 1:2

אלי כהן וחניכיו רושמים ניצחון שני ברציפות ומתקרבים לעבר הבטחת הכרטיס לליגת העל, כשגם המקום הרביעי כבר ממש בהישג יד. קרית אתא האחרונה, שעוד חולמת על הינצלות, עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-64 משער של החלוץ רן יצחק, אך רעננה לא נבהלה. דודו ביטון, חלוץ הנבחרת הצעירה, מצא את הרשת בדקה ה-83 עם שער שיוויון, ובדקת הסיום הכריע את המשחק לטובת המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully