וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטפלד: "אי אפשר היה להפסיד יותר"

אורנה אוסטפלד ורמת השרון חגגו בצורת של שש שנים עם זכייה מתוקה באליפות: "אין רגע גדול מזה". אלי רבי: "היינו יכולים לנצח אותן"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

אלקטרה רמת השרון חגגה הערב (ראשון) זכייה מתוקה באליפות אחרי שש שנות בצורת עם ניצחון 53:61 על אליצור רמלה, שהשלים 1:3 בסדרת הגמר במגרשה הביתי של יריבתה הגדולה. בנות רמת השרון פרצו בחגיגות ספונטניות על הפרקט של רמלה, שהגיעה לסדרה כאנדרדוגית מוחלטת ולא הצליחה להחזיר אותה למשחק חמישי ומכריע ברמת השרון, ועונת כדורסל הנשים הגיעה לסיומה כשהמנצחת הגדולה שלה הפעם הייתה אורנה אוסטפלד.

אוסטפלד, שספגה ביקורות רבות על השנים הרעות של הקבוצה, אמרה בסיום: "קשה להאמין, עברנו שנים קשות ואין רגע גדול מזה. אני רוצה להודות לכל הצוות שלי ולכל השחקניות. הן היו במומנטום, אבל לא נשברנו והלכנו עם כל הלב. אי אפשר כבר היה להפסיד, ועשינו את זה בגדול. אני שמחה מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד". עוזר המאמן רפי בוגטין חגג את הפסדה של רמלה: "כל הזמן אמרו על רמלה שהן ווינריות, אבל לבנות שלנו יש לב שחבל על הזמן, כל כך גדול שהוא לא יכול להיכנס לאולם הזה".

ג'יה פרקינס, כוכבת סדרת הגמר, אמרה: "עבדנו קשה, וראו את זה על המגרש. עברנו כל כך הרבה השנה ונשארנו ביחד, ועכשיו זכינו באליפות. אנחנו לא מוותרות". הקפטנית ליעד סואץ קרני התרגשה עד דמעות ואמרה: "אני עדיין לא מאמינה. הקבוצה הזו באמת מדהימה, אני בהלם ממה שעשינו פה. קלענו שלוש נקודות בכל הרבע השלישי ועדיין ניצחנו, מדהים. חושבים שזה נורא קל וכאילו שהיינו צריכות לקחת בהליכה, אבל צריך לחבר את הכל, והקבוצה הזו התגבשה כשהיה צריך".

בצד המפסיד היה מאמן רמלה אלי רבי, שאמר: "לצערי זה נגמר. אני לא יודע מה עם אחרים, אבל אני האמנתי לאורך כל הדרך שאפשר לקחת אליפות. אליצור רמלה היא קבוצה שצריכה לקחת אליפות. יכול להיות שיחסי הכוחות היו לטובתן, אבל אני לא מתעסק בזה, אלה באם אפשר או אי אפשר לנצח, והיה אפשר לנצח את רמת השרון השנה. יכול להיות שהיינו צריכים להתאמץ עוד טיפה, בסך הכל אני גאה בבנות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully