וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו מוסקבה הודחה ברבע גמר הפלייאוף

קבוצתו של דייויד בלאט הפסידה 73:68 לספרטק סנט פטרסבורג, נכנעה 2:0 בסדרה וסיימה את העונה. וישנייבסקי קלע 7 לקבוצה המנצחת

דינמו מוסקבה נכנעה הערב (ראשון) לספרטק סנט פטרסבורג 73:68 במשחק השני בסדרת רבע הגמר בפלייאוף הרוסי, ולמעשה סיימה את העונה. קבוצתו של דייויד בלאט פתחה רע, ולמעשה היתה בפיגור לרוב אורך המשחק, כשכבר ברבע הראשון פתחה סנט פטרסבורג יתרון בפער דו-ספרתי. דינמו הצליחה לחזור למשחק ברבע השני, ולמרות שהמארחת שוב פתחה יתרון ברבע השלישי, מספר דקות לסיום הורידו שחקניו של בלאט את הפער לשתי נקודות בלבד.

בשלב הזה עמדה סנט פטרסבורג בלחץ, והשיגה את הניצחון החשוב שהעלה אותה לחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת בין רוסטוב וחימקי מוסקבה. פשוטין הוביל את המנצחים עם 16, בעוד אנדרו וישנייבסקי, שסיכם במכבי תל אביב לעונה הבאה, הוסיף 7 נקודות ו-5 אסיסטים. מהעבר השני, 22 של לברינוביץ' לא הספיקו לחבורה של בלאט, שסיימה את העונה בטרם עת.

טאו ויטוריה נשארה במקום הראשון בליגה הספרדית, לאחר שהביסה בקלילות את סראגוסה, 76:96. טאו נטלה את השליטה במשחק כבר בפתיחה, והוליכה ב-9 נקודות במחצית. סראגוסה ניסתה לחזור, אבל רבע אחרון מצויין של טאו, בה היא רצה ל-18:26, הביא את הניצחון הגדול. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי טאו עם 22 נקודות וטיאגו ספליטר עזר לו עם 16. לסראגוסה: טוריאן גרין 21.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully