וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג לא מוותרת

הקבוצה של מרטין יול נשארה במרחק שלוש נקודות מפסגת הבונדסליגה עם ניצחון 1:2 על האנובר, הרטה ברלין חזרה לנצח עם 1:2 על ברמן

המחזור ה-28 בבונדסליגה הושלם היום (ראשון) עם שני משחקים שהבהירו מעט יותר את תמונת הצמרת הצפופה. המבורג השיגה ניצחון חשוב 1:2 על האנובר ששמר על פער שלוש הנקודות שלה מהמוליכה וולפסבורג, בעוד שהרטה ברלין המידרדרת עצרה את המפולת עם ניצחון דרמטי 1:2 על ורדר ברמן.

המבורג - האנובר 1:2

הקבוצה של מרטין יול, שעלתה בשבוע שעבר לחצי גמר גביע אופ"א על חשבון מנצ'סטר סיטי, נשארה חזק בתמונת האליפות, ושבוע אחרי ההפסד לשטוטגארט שעצר לה את המומנטום היא חזרה לדרך הניצחונות. בתפקיד המוציא לפועל של הצפוניים הפעם היה החלוץ הקרואטי המצוין מלאדן פטריץ', שהתכבד בשער הראשון כבר בדקה השנייה, והוסיף עוד אחד בדקה ה-52. מיקאל פורסל צימק להאנובר בדקה ה-70 בפנדל, אבל המקומיים שמרו על התוצאה עד הסיום.

הרטה ברלין - ורדר ברמן 1:2

גם ברמן עלתה השבוע לחצי גמר גביע אופ"א, ורגע לפני הדרבי הצפוני שלה מול המבורג באירופה התפנתה הקבוצה של תומאס שאף להמשיך בדרכה לחלק התחתון של הטבלה, ומי שאחראית לכך הייתה הרטה ברלין. הקבוצה מהבירה, עד לפני חודש מוליכת הטבלה, קטעה סוף סוף רצף של שלושה הפסדים רצופים וידעה לצאת מפיגור כשפר מרטסאקר כבש בדקה ה-43. יוסיף סימוניץ' איזן בדקה ה-71, ורפאל נתן את מלוא שלוש הנקודות להרטה בדקה ה-87 עם שער ניצחון דרמטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully