וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ניצחון רביעי ברציפות לולנסיה

העטלפים גברו 1:3 על סביליה במסטאייה והתבססו במקום הרביעי. רק 0:0 לויאריאל מול ויאדוליד, אספניול ניצחה את סנטאנדר 0:1

המחזור ה-31 בספרד נמשך היום (ראשון), ואחרי הניצחונות הדחוקים של ברצלונה וריאל מדריד אתמול, עמד במוקד המשחקים המפגש בין ולנסיה לסביליה, בו רשמו העטלפים ניצחון רביעי ברציפות עם 1:3 והתבססו במקום הרביעי.

ולנסיה - סביליה 1:3

עם שלושה ניצחונות רצופים התייצבו העטלפים של אונאי אמרי למשחק חשוב מול השלישית בטבלה, ולא נבהלו גם מפיגור מוקדם כשז'וליאן אסקודה נגח פנימה קרן שהרים רנאטו וקבע 0:1 לסביליה. בדקה ה-43 נשארו האורחים בעשרה שחקנים כשאדריאנו הורחק, ושתי דקות לאחר מכן גרם אסקודה לפנדל נגד קבוצתו ודויד וייה ניצל אותו כדי לאזן ל-1:1. בדקה ה-83 קיבלה ולנסיה פנדל נוסף אחרי עבירה של השוער אנדרס פאלופ, והפעם חואן מאטה היה זה שכבש מהנקודה והעלה את המקומיים ל-1:2, לפני שהמחליף פבלו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90.

ויאריאל - ויאדוליד 0:0

במשחק מעניין נוסף אירחה ויאריאל את ויאדוליד, כשהמארחת הגיעה למשחק מהמקום השישי, וידעה שניצחון יעלה אותה, הגם זמנית, למקום הרביעי בטבלה. אלא שבסיום תשעים דקות משעממות הראתה התוצאה 0:0. הצוללת הצהובה תמשיך לחפש את הדרך לליגת האלופות בשבוע הבא.

אספניול, שמנסה בכל כוחה לברוח מהתחתית, השיגה ניצחון קריטי 0:1 על ראסינג סנטאנדר, ניצחון שהעלה אותה אל המקום האחד לפני האחרון, תוך שהם חולפים על פני נומאנסיה. שער יחיד של איבן אלונסו בדקה ה-57 הספיק למארחים, במה שאולי יהיה סוג של קאמבק לליגה.

במשחק נוסף גברה אלמרייה 1:2 על אוסאונה בסיום תשעים דקות דרמטיות. אלבארו נגרדו העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-71, אך וולטר פנדיאני מצא את הרשת כדי לקבוע 1:1 בדקה ה-84. אלא שהמילה האחרונה היתה של נגרדו, שהשלים צמד בדקה ה-89 כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

ריאל בטיס - ספורטינג גיחון 0:2

במשחק תחתית חשוב, ידעו שתי הקבוצות כי המנצחת יכולה לנשום מעט לרווחה - לפחות עד השבוע הבא. בטיס פתחה היטב, כשאצ'ילה אמנה העלה אותה ליתרון 0:1 בדקה השביעית. גיחון חיפשה את השוויון, אלא שהמילה האחרונה היתה של אמנה, שהשלים צמד וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully