וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקמאר זכתה באליפות הולנד

הקבוצה של לואי ואן חאל הפסידה 2:1 לויטסה ביום שבת, אבל תבוסת 6:2 של אייאקס לפ.ס.וו, סידרה לה אליפות שנייה בהיסטוריה ומקום בצ'מפיונס

גם בלי לשחק היום (ראשון) ולמרות שאתמול היא הפסידה, AZ אלקמאר זכתה באליפות ראשונה שלה מאז 1981 ושנייה בהיסטוריה וזאת בעקבות תבוסה 6:2 של אייאקס היום נגד פ.ס.וו איינדהובן.

הקבוצה של לואי ואן חאל יכולה הייתה לחגוג כבר אתמול במגרשה הביתי, אבל הפסידה 2:1 לויטסה. יחד עם זאת, שתי הקבוצות היחידות שהיו יכולות להשיג אותה מבחינה תיאורטית, טוונטה (1:0 נגד פיינורד) ואייאקס, הפסידו גם הן ולמרות התוצאה אתמול, אלקמאר זכתה באליפות מאחר והיא מוליכה את הבלה ביתרון של 11 נקודות.

האלופה הטרייה הוליכה את הליגה לאורך כל העונה ועשתה זאת בהפרשים גדולים. היא ניצחה ב-24 מתוך 31 המשחקים שלה עד כה וסימן השאלה היחיד בשבועות האחרונים היה לגבי המחזור בו היא תזכה באליפות ולא אם היא תעשה זאת.

אלקמאר גם הבטיחה את השתתפותה בליגת האלופות בעונה הבאה וכעת ימשיכו אייאקס וטוונטה להיאבק על המקום השני, המוביל למוקדמות המפעל היוקרתי. כרגע לטוונטה 65 נקודות ולאייאקס 64, כשנותרו תשע נקודות בקופה ושתיהן ייפגשו במחזור האחרון של העונה באמסטרדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully