וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוזן של מונטה קרלו

רפאל נדאל השלים זכייה חמישית ברציפות בטורניר היוקרתי בנסיכות אחרי ניצחון ענק בגמר 3:6, 6:2, 1:6 על נובאק דג'וקוביץ'

מאז 2005 תושבי מונטה קרלו רואים את רפאל נדאל מגיע לבירת הנסיכות המרהיבה, מחמם את משטח החימר ומניף בסיום תואר נוסף. הערב (ראשון) פגש הספרדי את נובאק דג'וקוביץ' בגמר הטורניר, ולאחר תצוגת טניס נפלאה מצד שניהם, השלים הספרדי זכייה חמישית ברציפות עם ניצחון ענק 3:6, 6:2, 1:6.

נדאל פתח מצוין ושבר את דג'וקוביץ' כבר במשחקון הפתיחה, אבל הסרבי רמז שלספרדי לא יהיו חיים קלים כששבר פעמיים ועלה ל-1:3 לקול תשואות הקהל. דג'וקוביץ' הוכיח שיש לו חבטת גב יד נהדרת, אך חבטות העברה נפלאות של נדאל, עמוקות ומדויקות, עזרו למדורג 1 בעולם לשבור פעמיים ולעלות ל-3:4, כשבשבעת המשחקים הראשונים של המערכה, רק פעם אחת שמרו השניים על הגשתם. אחרי המשחקון השביעי דג'וקוביץ' נפגע בגבו וקיבל עיסוי ממאמנו. נדאל לא התרשם ממצבו של דג'וקוביץ' והמשיך בכל הכוח עד לניצחון 3:6 במערכה.

המערכה השנייה נפתחה, איך לא, עם שבירה של דג'וקוביץ', שהתמודד היטב עם ההגשות של נדאל והמשיך ל-0:2. הספרדי, שלא שמט מערכה בטורניר מאז גמר 2006, לא הצליח לשבור את יריבו מהקו האחורי, כשהסרבי מריץ אותו מצד לצד ועולה ל-1:4 בדרך לניצחון 2:6 במערכה השנייה.

המערכה השלישית נפתחה במערכון סופר דרמטי שנמשך כמעט 15 דקות, במהלכו הציל נדאל שלוש נקודות שבירה והחזיר לעצמו את המומנטום כשעלה ל-0:1. השור ממיורקה המשיך ליתרון 0:2, לפני שדג'וקוביץ' הצליח להשיג את השבירה המיוחלת ולצמק ל-1:2, אבל נדאל העלה הילוך, תיסכל את הסרבי והמשיך לניצחון בארבעת המשחקונים הבאים כדי לסגור את המערכה על 1:6 מוחץ ולנצח במשחק אחרי שעתיים ו-43 דקות.

ליזיקי כבשה את צ'רלסטון

גם בסבב הנשים פתחו השבוע את עונת החימר, ובגמר טורניר צ'רלסטון שבארצות הברית נפגשו שתי כוכבות צעירות עולות, בסיומו חגגה סבין ליזיקי הגרמניה את התואר הראשון בקריירה שלה עם ניצחון 2:6, 4:6 על הדנית קרוליין ווז'ניאקי.

ליזיקי בת ה-19 פתחה מצוין ולא ספרה את ווז'ניאקי שהדיחה אתמול את המדורגת שלישית בעולם אלנה דמנטייבה בדרך לניצחון 2:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה הדנית השיבה מלחמה אבל לא עמדה בפני הסרבים החזקים של ליזקי, שהפתיעה בסיבוב השלישי את ונוס ווליאמס המקומית, שניצחה 4:6 במערכה וקטפה את התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully