וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן מחצה את טורינו 1:5

פיליפו אינזאגי הבלתי נגמר סחב את הרוסונרי לניצחון עם שלושער נהדר. רומא ניצחה את לצ'ה 2:3 והתקרבה למקום הרביעי בטבלה

הדרבי ד'איטליה בין יובנטוס לאינטר (1:1) הבהיר לכולם שהסקודטו שייך מעשית לשחקניו של ז'וזה מוריניו, אבל לשאר קבוצות הסרייה A יש עוד על מה לשחק. אחרי שגנואה הפסידה בביתה ללאציו (1:0) המאבק על המקומות שמובילים לליגת האלופות ולליגה האירופית קיבל זריקת מרץ.

פיורנטינה הייתה חייבת לנצח בחוץ את אודינזה כדי להעפיל למקום הרביעי בטבלה, אך כשלה ונוצחה 3:1. רומא אירחה באולימפיקו את לצ'ה ונצמדה לצמרת עם ניצחון 2:3. את המחזור ה-32 השלימה מילאן, שמחצה את טורינו 1:5 הודות לשלושער מופלא של פיפו אינזאגי הבלתי נגמר. שלוש הנקודות הצמידו את המילאנזים ליובנטוס במקום השלישי בטבלה.

מילאן - טורינו 1:5

כשהיא מודעת לנקודה שהוציאה אמש (שבת) יובנטוס במשחקה מול אינטר, ידעו היום במילאן כי ניצחון על טורינו במשחק שנעל את מחזור 32 באיטליה, יצמיד אותם לגברת הזקנה במקום השלישי - וזה בדיוק מה שהיה, ובגדול. החגיגה הקבוצתית, ובפרט של פיליפו אינזאגי הבלתי נגמר, החלה כבר בדקה ה-13. פיפו השלים צמד בדקה ה-37, ובדקה ה-60 השלים שלושער ענק, כדי להעלות את מילאן ל-0:3. אלא שהרוסונרי לא הסתפקו בזה, ופנדל של קאקה בדקה ה-68 העלה את המילאנזים ל-0:4, ולמרות שאיבן פרנצ'סקיני צימק עבור טורינו בדקה ה-80, המילה האחרונה היתה של מאסימו אמברוסיני, שקבע את תוצאת המשחק - 1:5 גדול למילאן, שמשתווה ליובנטוס עם 64 נקודות במקום השני בטבלה.

אודינזה - פיורנטינה 1:3

הויולה יכולים היו לנצל את ההפסד של גנואה ללאציו אתמול כדי לסגור עליהם במאבק על המקום הרביעי, אבל הפסידו בעצמם ולמעשה שיחקו לידיים של הצלע השלישית בקרב, רומא. קוג'ו אסמוהה כבש ראשון בדקה ה-10 וגאיטנו ד'אגוסטינו הכפיל עבור הביאנקונרי שתי דקות אחרי ההפסקה. דריו דאינלי עוד כבש עבור פיורנטינה בדקה ה-66 וצימק ל-2:1, אבל המילה האחרונה הייתה של ד'אגוסטינו, שהשלים צמד כעבור שתי דקות וביסס את היתרון ואת הניצחון של הקבוצה מאודינה.

רומא - לצ'ה 2:3

חוסר היציבות שמאפיין את רומא לאורך כל העונה בא לידי ביטוי גם במשחק קל על הנייר נגד קבוצת התחתית מדרום איטליה, שעשתה לג'יאלורוסי הרבה בעיות. 13 דקות משריקת הפתיחה זה דווקא נראה היה כמו טיול קליל של הקבוצה מהבירה אחרי שפרנצ'סקו טוטי (3) ומתיאו בריגי (13) העלו אותה ל-0:2, אבל ג'יאני מונארי צימק בדקה ה-31 ודימטריוס פאפדופולוס היווני הדהים את המארחת עם שוויון בדקה ה-54. בשלב הזה רומא התעוררה וטוטי החזיר לה את היתרון עם פנדל מוצלח כעבור 5 דקות. הרחקה של לוקה אריאטי ממדי לצ'ה 18 דקות לסיום סגרה למעשה את הסיפור.

פאלרמו - בולוניה 1:4

הקבוצה מסיציליה עדיין חולמת על מקום באירופה והיום היא עשתה את זה בקול רם עם ניצחון משכנע על בולוניה החלשה. מנואל בלרי כבש שער עצמי בדקה ה-6 ופתח את הסכר וסיימון קיאר הדני הכפיל דקה למחצית. שער של דוידה סוקי בדקה ה-63 הפך את ההפסד של האורחים לתבוסה ומרקו די ואיו רק צימק 5 דקות לסיום.

קליארי - נאפולי 0:2
לקליארי: ג'דה 4, אנדראה לאזארי 90.

אטאלנטה - רג'ינה 1:0
לרג'ינה: פאביו קראבולו 40.

סיינה - קייבו 2:0
לקייבו: סרג'יו פליסייר 23, 48.

קטאניה - סמפדוריה 0:2
לקטאניה: ג'וזפה מסקארה 40 (פנדל), חורחה מרטינז 48.

עדכון ראשון: 19/4/09, 17:54
עדכון אחרון: 19/4/09, 23:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully