וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו יודע שזה רק עניין של זמן

ה-1:1 עם יובה קירב את מאמן אינטר לסקודטו: "אנו הטובים בליגה, נזכה תוך כמה שבועות". ראניירי: "נאבק על המקום השני"

עד לפני ארבע שנים, אינטר הייתה שם נרדף ללוזרית, קבוצה שיש לה הכל אבל לא זוכה בכלום, ובאיטליה נהנו לספור את מניין השנים השחונות מאז 1989, אז זכתה הקבוצה בסקודטו. אבל מאז פרשת הקאלצ'יופולי הסרייה A צבועה בכחול-שחור, והתיקו 1:1 בין אינטר ליובנטוס אתמול (שבת) בטורינו, סגר סופית את סיפור העונה הזו. אינטר מוליכה בפער של 10 נקודות על יובה, ו-6 מחזורים לסיום, ז'וזה מוריניו ושחקניו הבטיחו מעשית את זכייתם באליפות.

אינטר הוליכה 0:1 משער של מריו באלוטלי, וספגה שוויון בתוספת הזמן, מראשו של הצ'כי זנדק גריגרה. "חבל, כי הייתה לנו אפשרות לנצח", אמר באכזבה שוער הנראזורי, ז'וליו סדאר, "יובה הפגינה אופי, אבל השער שלה נבע יותר מטעות שלנו, מאשר יכולת שלהם. הכי חשוב שלא הפסדנו. בכדורגל הכול יכול להיות, ולכן חשוב לשמור על קור רוח ולעבוד, כי העונה לא גמורה. אנו יודעים שהפער לטובתנו, אבל זוכרים שהכדורגל מלא בהפתעות".

לפני הדרבי ד'איטליה, שחגג העונה 100 שנה לקיומו, אמר מאמן האלופה, ז'וזה מוריניו, שיובנטוס רק יודעת לדבר על אליפות, אבל לא לקחת אותה. אחרי התיקו בטורינו מוריניו עדיין לא פותח בחגיגות, אך לא צופה בעיות מיוחדות בהמשך. "אפילו שלא ניצחנו, אינטר היא הקבוצה הטובה בליגה ונזכה באליפות תוך כמה שבועות", אמר הפורטוגלי, "אנו זקוקים ל-8 נקודות ב-6 משחקים, כששלושה מהם בסן סירו, כך שאנו במצב טוב. עלינו לחכות עד שזה יסתדר מתמטית". על המשחק עצמו אמר מוריניו: "הגיע לנו לנצח, ועל אף שלא ניצחנו, הוכחנו שאנו טובים יותר".

בדקה ה-76 הורחק טיאגו, שחקנה של יובנטוס, אחרי שפגע במריו באלוטלי בן ה-18, ומוריניו הצדיק את החלטת השופט. "אין ספק שהגיע לו אדום. פחדתי שבאלוטלי יקבל גם כרטיס בעקבות הלחץ ששחקני יובה הפעילו על השופט, ולכן לקחתי אותו הצדה. אני מרוצה מהיכולת של מריו, אבל אני לא אוהב שהוא מדבר עם השופטים".

לפי ניקולה לגרטאליה, בלמה של יובה, באלוטלי סיפק לטיאגו סיבה לתקל אותו בקשיחות. לגרטאליה טען כי באלוטלי בעט בו פעמיים ללא כדור. "אסור לנו להחמיא לו", זעם לגרוטאליה, "לא רוצה להיות שומר המוסר, אבל במחצית הראשונה באלוטלי בעט מי מאחור כשהמשחק הופסק. הוא שחקן גדול ויהיה אלוף גדול, ואסור לו להתנהג כך".

יובנטוס קיוותה להשאיר לעצמה פתח של תקווה להמשך, אך התיקו הביתי הבהיר לה שעלייה להילחם העונה על המקום השני בליגה. "אנו חייבים לקחת כמה שיותר נקודות עד סוף העונה, והמטרה שלנו היא לסיים במקום השני", אמר מאמן הזברות קלאודיו ראניירי, "אני מרוצה מהדרך בה הוצאנו תיקו, כשכבשנו בסיום חרף הנחיתות המספרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully