וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 20 מלאו למסי

לא שנים, כי אם שערים. הארגנטינאי כבש ב-0:1 של ברצלונה בחטאפה. הפער מריאל עדיין 6 אחרי שזו ניצחה 0:1 את רקראטיבו

ארבעה ימים לאחר שהעפילה לחצי גמר ליגת האלופות, חזרה הערב (שבת) ברצלונה למאבקי הליגה הספרדית. הקבוצה הקטאלנית יצאה לפרבר הסמוך לעיר הבירה, מדריד, למשחק נגד חטאפה וחזרה עם ניצחון חשוב מאוד 0:1. אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את נומנאסיה, מלאגה ומאיורקה סיימו ב-1:1. מאוחר יותר השיבה ריאל מדריד את הפער לשש נקודות אחרי ניצחון חוץ 0:1 על רקראטיבו.

חטאפה - ברצלונה 1:0

הקבוצה של פפ גווארדיולה ממשיכה במסעה אל עבר שלושת התארים, אליפות ספרד, גביע המלך וליגת האלופות. לפני ארבעה ימים טיפסו הקטאלנים שלב נוסף אל עבר גביע הצמ'פיונס אחרי שעברו את באיירן מינכן ברבע הגמר. בסוף החודש מחכה להם צ'לסי במשחק הראשון בחצי הגמר.

אבל לפני כן, המאבק בליגה על השבת הכתר ולקיחתו מידיה של ריאל מדריד ממשיך. בארסה יצאה למשחק קשה נגד חטאפה, השוכנת סמוך מאוד למדריד, ואולי רצתה לעזור לקבוצת הפאר מהבירה. בדקה ה-19 לאו מסי סבסב את הגנת חטאפה, אחרי מסירה של צ'אבי והצליח לכבוש את שערו ה-20 העונה בליגה, בארסה עושה עוד צעד חשוב. החבורה של גווארדיולה יכולה ללכת לישון בראש שקט לפחות עוד שבוע.


רקראטיבו - ריאל מדריד 1:0

ריאל לא הבריקה בשום שלב של המשחק, אבל השיגה ניצחון 15 מ-16 משחקי הליגה האחרונים והיא ממשיכה לשמור על פער שש נקודות מברצלונה וסופרת את הימים אחורה, עד למפגש ביניהן בתחילת מאי. הבלאנקוס כאמור לא הראו יכולת גבוהה אבל יצאו תכליתיים למחצית השניה ובדקה ה-49 מרסלו חדר היטב לתוך הרחבה כמעט באין מפריע וכבש בקלות את ה-0:1 שגם היה השער היחיד במשחק.

אתלטיקו מדריד - נומאנסיה 0:3

הקבוצה של אבל רסינו מנסה להגיע בכל מאודה, כמו בשנה שעברה, לפחות למקום הרביעי, שמוביל לליגת האלופות בשנה הבאה. אתלטי השיגה ניצחון שני ברציפות. רק אחרי 62 דקות של משחק אבר באנגה, הקשר הארגנטינאי של הקולצ'ונרוס, העלה אותה ליתרון בוויסנטה קלדרון. 17 דקות לאחר מכן דייגו פורלאן הכפיל את התוצאה, בדקת הסיום של המשחק חתם סימאו סברוסה את התוצאה.

מלאגה - מאיורקה 1:1

דודו אוואט שוב לא פתח בשערה של הקבוצה מהאי, זאת לאחר שבמחזור הקודם עקב פציעה. אפונו ממלאגה העלה את הקבוצה הביתית ליתרון, אבל אחרי שש דקות חואן ארנגו איזן את התוצאה. מלאגה ממשיכה לאבד גובה, מאיורקה מצידה ממשיכה לברוח מהתחתית והיא בדרך להבטיח עוד עונה בליגה הראשונה בספרד.

אתלטיקו בילבאו - דפורטיבו לה קורוניה 1:0
פאבלו אלבארז (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully