וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "בעבר היינו מפסידים משחקים כאלו"

18.4.2009 / 21:43

בני יהודה לא שיחקה טוב נגד הכח, אבל ניצחה והמאמן מרוצה. דודו דהאן: "עשינו טעות שאסור לקבוצה שנמצאת במצב שלנו לעשות"

"אין מה להתגאות ביכולת, אבל יש סיבות אחרות לגאווה. בעבר היינו מפסידים משחקים כאלה", אמר היום (שבת) גיא לוזון אחרי נצחונה של בני יהודה 0:1 על הכח עמידר רמת גן. הזהובים לא הציגו משחק טוב, אבל נגיעת יד של בני חדד בתוך הרחבה תשע דקות לסיום סידרה להם פנדל אותו הפך אלירן עטר לשער הניצחון.

"התמודדנו כאן מול יריב מאומן בצורה פנטסטית", הוסיף לוזון, "הם עמדו מדהים מבחינה הגנתית ושמרו אותנו על אפס מצבי כיבוש בחצי הראשון. במחצית השנייה כבר שיחקנו יותר חכם ופתרנו כמה בעיות. אחרי ששיחקנו מול בית"ר לא היה פשוט לבוא לכאן למשחק עם מעט קהל וכמעט בלי אווירה".

לוזון הוסיף על האווירה: "והגיע הזמן שהקהל של בני יהודה יצבע כאן את האצטדיון בכתום, לא יכול להיות שבתקופה טובה שלנו וכשאנחנו נמצאים בצמרת הטבלה, מגיע מספר כל כך קטן של צופים, הגיע הזמן שהקהל של בני יהודה יתעורר ולא רק כשהקבוצה במצוקה בתחתית. אנחנו צריכים את הקהל שלנו".

משה ביטון, שהיום שוב נכנס כמחליף ואחרי הפציעה הקשה צובר עוד ועוד דקות משחק, אמר: "אני מרשה לעצמי להגיד שאנחנו רוצים אירופה ולא מתבייש בזה, אנחנו לא משחקים בשביל היופי, יש לנו מטרה מסויימת ואנחנו רוצים להשיג אותה. חשוב לנו לנצח את המשחקים שנותרו עד סיום העונה".

"אני חושב שזה היה משחק טוב שלנו, החבר'ה נתנו את כל מה שהם יכולים, הם היו מאוד קשובים להוראות של מה שהעברנו להם במשך השבוע", סיכם דודו דהאן את הפסד קבוצתו, "שיחקנו כדורגל טוב ועשינו טעות שאסור לקבוצה שנמצאת במצב שלנו לעשות. השחקנים יושבים שבורים בחדר ההלבשה עם הראש בין הידיים, אבל ברור שמחר נתעשת ונתחיל לחשוב על סכנין".

"נצטרך לעשות את העבודה שלנו ולא נוכל לחכות לתוצאות של הקבוצות האחרות, היום לא היינו צריכים להפסיד את המשחק הזה. נעלנו את בני יהודה על אפס מצבי כיבוש וחבל שעשינו את הטעות בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully