וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: יש תכלית בתחתית

גרנובל (0:1 על טולוז) ונאנט (0:2 על ניס) רשמו ניצחונות חשובים במאבקיהן בתחתית. נאנסי ניצחה 1:2 בקון והורידה אותה מתחת לקו האדום

בצרפת ממתינים למשחקיהן של קבוצות הצמרת מחר (ראשון), כשהמוליכה מארסיי תתארח אצל לוריין, ובמשחק שינעל את המחזור תפגוש בורדו את האלופה ליון (21:55, 5+ לייב). הערב התקיימו בליגה משחקים עם השפעה מכרעת על החלק התחתון, שם מפרידות בין הקבוצה במקום ה-10 לזו שבמקום ה-19 רק שמונה נקודות. גרנובל תפסה מרחק עם ניצחון חשוב 0:1 על טולוז, נאנט עלתה מעל הקו האדום בעזרת ניצחון זהה על ניס ונאנסי רשמה ניצחון 1:2 חשוב בקון, שהפכה יחד עם סושו למאוכזבת הגדולה של השבת.

גרנובל - טולוז 0:1

שלושה הפסדים רצופים של המארחים החזירו אותם עמוק לקלחת התחתית, ובהתמודדות מול טולוז הרביעית ניצחון היה הכרחי עבור מהמט בזדארביץ' וחניכיו. נגיעת יד ברחבה מצידו של אטיין קאפו בדקה ה-40, איפשרה ללורן קורטואה להעלות את גרנובל ליתרון מהנקודה הלבנה ולמעשה להכריע את המשחק.

נאנט - ניס 0:2

כשהיא במקום ה-18 בעקבות תשעה משחקים ללא ניצחון, נאנט של אלי בופ קיבלה את המשחק הנוח מבין קבוצות התחתית, נגד ניס חסרת היומרות. 19 דקות היו די והותר עבור נאנט, שעלתה ליתרון מרגלי כריסטיאן בקאמנגה. סיד האורח הורחק בדקה ה-56, ונאנט ניצלה זאת רק בדקה ה-90 כדי להכפיל את התוצאה מרגלי ממאדו בגאיוקו ולעלות מעל הקו האדום.

קון - נאנסי 2:1

שתי המנצחות הגדולות של המחזור הקודם נפגשו לקרב תחתית חשוב. האורחים עלו ליתרון משער מוקדם של יוסוף חאג'י (2), אבל סמבו יטבארה בן ה-20, אשר צד את עיניהם של אנשי ארסנל, אברטון וניוקאסל בהופעת הבכורה שלו לפני מספר שבועות, הבקיע את שער הליגה ראשון שלו בדקה ה-45. בדקה ה-82 עלה למגרש המגן ז'ופרה אג'ט מנאנסי, וכעבור חמש דקות הבקיע את שער הניצחון, הראשון שלו בקריירה.

סנט אטיין - ליל 1:2

האורחים הגיעו למשחק אחרי התיקו 0:0 בשבוע שעבר נגד פריז סן ז'רמן ואיבוד הנקודות בצמרת. אבל כנראה שזה לא ממש העיר אותם מהתרדמת, והם חטפו עוד בומבה עם ההפסד לירוקים. אילאן (50) ובפיטימבי גומיס (65) העלו את סנט אטיין ליתרון, ניקולס פוברג רק צימק (71).

ואלנסיין - לה מאן 2:0
ללה מאן: גרגורי סרדאן (49), אנתוני לה טאלק (67)

סושו - אוקזר 1:0
לאוקזר: תומאס קהלנברג (86)

מונאקו - ראן 1:3
למונאקו: ירקו לקו (76 בפנדל), חואן פאבלו פינו (84 ו-90). לראן: ברונו שיירו (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully