וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' ונדאל העפילו לגמר מונטה קרלו

המדורג שלישי בעולם שוב נזקק ל-3 מערכות, אך בסופם גבר על סטניסלאס ואוינקה 6:4, 1:6, 3:6, ויתעמת עם הספרדי, שניצח את מארי 2:6, 6:7

טורניר החימר במונטה קרלו הגיע היום (שבת) למעמד חצי הגמר, כאשר במשחק הראשון נפגשו נובאק דג'וקוביץ' וסטניסלאס ואוינקה, ובו ניצח הסרבי 6:4, 1:6, 3:6 בדרך לגמר. בשלב הבא יתעמת דג'וקוביץ' עם מאסטר החימר, המדורג 1 בעולם רפאל נדאל, שניצח את אנדי מארי הבריטי 2:6, 6:7.

דג'וקוביץ' ו-ואוניקה שיחקו בעבר שש פעמים, בארבע מתוכם ניצח הסרבי. דווקא השוויצרי, שהגיע מעמדת האנדרדוג, למרות הניצחון על בן ארצו רוג'ר פדרר בשמינית הגמר, פתח טוב יותר את המשחק. שבירה אחת הספיקה לואוינקה כדי לקחת את המערכה הראשונה 4:6. בשלב הזה נכנס לעניינים דג'וקוביץ', ולמרות ששיחק שלוש מערכות אמש נגד ורדסקו ברבע הגמר, העביר הילוך כדי לנצח את המערכה השניה 1:6, תוך שהוא מנצל אחוזי הגשה נוראיים של השוויצרי. ואוינקה מיד שבר בתחילת המערכה המכריעה ועלה ל-0:2, אלא שדג'וקוביץ' השיב עם שתי שבירות משלו, ועלה ל-2:4. משם ואוינקה כבר לא חזר, והסרבי ניצח 3:6 והעפיל לגמר הטורניר.

בחצי הגמר השני זכו הצופים למפגש מרתק בין רפאל נדאל ואנדי מארי. השניים נפגשו העונה בגמר אינדיאן-וולס, אז נדאל הפגין את כישוריו על משטח קשה וניצח את הבריטי. על החימר, היה זה מאוד מפתיע אם הספרדי היה מועד. כבר במשחקון השני של המערכה הראשונה השיג נדאל שבירה, מארי הגיב בשבירה משלו, אבל נדאל לא נלחץ, שבר שוב, והמשיך לניצחון 2:6, תוך שהוא מנצל חבטות החזרה לא טובות של הבריטי.

מארי, שניצח השנה את נדאל בגמר רוטרדאם, שמר על ריכוז במערכה השנייה, אשר בפתיחתה השניים לא איבדו את הגשתם, עד שנדאל ניצל חבטות החזרה טובות כדי לשבור ל-1:3. מארי ניסה להלחיץ את יריבו, נלחם בנחישות, שבר במשחקון התשיעי והשווה ל-5:5. השניים הלכו לשובר שוויון, אותו נדאל פתח בסערה ועלה ל-0:3. מארי לא נשבר, הפגין טניס יוצא מן הכלל ובעזרת חבטות כף היד צימק ל-5:4. אבל זה היה היום של נדאל, שבעזרת כף יד אדירה ניצח 4:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה.

נדאל עלה לגמר מונטה קרלו מבלי ששמט מערכה בטורניר, ועל כתפיו של דג'וקוביץ', המדורג 3 בעולם, מוטלת משימה קשה. נדאל ודג'וקוביץ' נפגשו השנה רק פעם אחת, במסגרת גביע דייויס, ונדאל, המדורג 1 בעולם, ניצח אז על משטח החימר 4:6, 4:6, 1:6. השניים נפגשו עד כה 15 פעמים, ונדאל מחזיק ביתרון 4:11 על פני יריבו הסרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully