וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד ומכבי נתניה נפרדו ב-0:0

יאמר ומתיאוס הצהירו שנתניה תיאבק על מקום באירופה, אבל ה-0:0 נגד אשדוד לא שירת את המטרה היטב. שריקי כנראה גמר את העונה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

על פי התחזיות עד לא מזמן, המשחק של מכבי נתניה באשדוד אמור היה להיות מבחן קשה שלה במסגרת מאבק האליפות שלה. אבל זה היה לא מזמן והיום (שבת) הקבוצה מעיר היהלומים רשמה את משחקה הראשון העונה בגארבג' טיים, אולי במסגרת מאבק עתידי על מקום בגביע אופ"א.

נתניה הגיעה הערב אחרי שני הפסדים ברציפות ויתרה מכך, כשנראה שהאוויר יצא לה מהמפרשים בצורה סופית. התוצאה הערב לא הוכיחה אחרת ועכשיו לותר מתיאוס ושחקניו ינסו לשמור על המקום הרביעי.

אשדוד בעצמה גמרה את העונה שלה מזמן וכנראה ששתי הקבוצות השתמשו במשחק ביניהן היום רק כדי לגשש לקראת משחק הרבה יותר חשוב מבחינתן, זה ברבע גמר גביע המדינה באמצע השבוע.

במשחק לא נכבשו שערים, אבל נרשמו שני ארועים לא נעימים. בראשון מביניהם נפצע עידן שריקי בידו בדקה ה-40 והוא סובל משני שברים ביד שמאל וינתוח בימים הקרובים. החלוץ כנראה גמר את העונה. בנוסף, בדקה ה-52 חש השופט משה בוחבוט כאבים ברגלו והוא הוחלף על ידי השופט הרביעי דודו מור חיים.


מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ', ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, שי מימון, אדיר טובול (לובומיר קוביצה, 46), יוסי אופיר, משה אוחיון (אמיר לביא, 73), רחמים צ'קול, דוד רביבו, עידן שריקי (עידן שדה, 40), דמיטאר מקרייב.

מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, ביוון פרנסמן, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, אלמוג כהן, רביד גזל (אוראל דגני, 79), סיאבונגה נקוסי, שלו מנשה, איתי שכטר (אבי כנפו, 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully